دیدار جنرال ووتل با غنی و وزرای دفاع و داخله

  • انتشار: ۲۱ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 41535

جنرال جوزف ووتل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا با اشرف غنی رئیس جمهور، ویس احمد برمک وزیر امور داخله و جنرال طارق شاه بهرامی وزیر دفاع دیدار و گفتگو کرد.

ارگ ریاست جمهوری در خبرنامه گفته است؛ رئیس جمهور افغانستان و قوماندان فرماندهی مرکزی امریکا در مورد مبارزه با تروریسم و امنیت انتخابات آینده در افغانستان بحث کردند.

در خبرنامه ارگ آمده‌است که درین ملاقات در مورد استراتژی امریکا برای افغانستان و جنوب آسیا و روند اصلاحات در نهادهای امنیتی و دفاعی افغانستان نیز بحث شد.

در خبرنامه گفته شده‌است که جنرال وُوتل بر افزایش همکاری‌ها میان افغانستان و امریکا تأکید کرد و اطمینان داد که دولت امریکا در کنار دولت و مردم افغانستان باقی می‌ماند.

همچنین وزارت دفاع نیز با نشر خبرنامه ای نوشته اشت، آقای ووتل فرمانده نیروهای مرکزی ایالات متحده امریکا که به منظور ارزیابی پالیسی ایالات متحده امریکا برای افغانستان، پاکستان و منطقه به کابل آمده بود، با وزرای دفاع ملی، امورداخله ورئیس عمومی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرده است.

آقای ووتل ضمن اطمینان از حمایت همه جانبه ایالات متحده امریکا از مردم و دولت افغانستان گفته است ما به تمام تعهدات ایالات متحده امریکا در قبال افغانستان متعهد می باشیم و فشار های لازم را بالای گروه طالبان و حامیان شان ادامه خواهیم داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟