دولتی خدوم و ملتی ناسپاس؟!

  • انتشار: ۷ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: دسته بندی نشدهدیدگاه
  • شناسه مطلب: 67479
تیم انتخاباتی اشرف غنی

ما مردم عجب ناسپاس و نا شکر هستیم غرق در نعمت و رفاه هستیم اما یکسره غُر می زنیم و انتقاد و انتقاد می کنیم. الحمدلله از چنان دولت قوی و حکومت مقتدر برخورداریم که تمام جغرافیای افغانستان تحت مدیریت دستان باکفایت دولت است و نه جنگی است و نه ناامنی و نه طالبی! اصلا در افغانستان طالبی وجود ندارد یک عده ای در قطر دفتری باز کردند واز پشت دولت صلح صلح گفته خیز میزنند ولی دولت مقتدر ما محل سگ برایشان نمی گذارد.

به یُمن وجود دولتی باصلابت، چنان امنیتی در افغانستان حاکم است که نام کشورمان در صدر لیست کشورهای امن قرار دارد و ارزش و اعتبار پاسپورتمان نمره اول جهانی است.

در زیر سایه چنین حکومتی فرزندانمان در عالیترین فضاهای تحصیلی با بهترین امکانات و کیفیات آموزشی درس می خوانند و بدون هیچ تبعیض و در عین عدالت مطلق به دانشگاه ها وارد میشوند.

چرا ما مردم قدر این دولتمردان خود را نمیدانیم؟! رئیس جمهور دلسوز ما برای اسطوره مقاومت ما لقب شهید وحدت را داد و هر ساله از مقام ایشان تجلیل می کند و به پاس و بزرگداشت او، پست های حساس و چوکی های کلیدی به فرزندانش میسپارد. اگر باور ندارید بروید ببینید بَروت ده بَروت نشسته و ادارات ره اشغال کرده اند.

تا همین چند سال قبل در بامیان، دهقانان نمونه کچالوکار، کچالوهایی که حاصل می کردند به بزرگی سر سخنگوی دولت را به قیمت سیری ده روپیه به سوله دارها و سردخانه دارها می فروختند و بعد از چند ماه همان کچالو را با قیمت سیری نود روپیه پس خریداری می کردند. اکنون به لطف بی پایان دولت کریمه با عبور برق ۵۰۰ کیلو ولت، بامیان صاحب فاکتوری های بزرگ چیپس و پپسی کولا شده است و سوییچ برق هم بدست والی صاحب است اگر باور ندارید بروید پرسان کنید البته اگر جرأتش را دارید والی صاحب چوب به دست آماده پاسخگویی است.

چه کسی بیاد دارد در طول تاریخ افغانستان یک معاون به مجمع عمومی سازمان ملل برود و چنان استقبال باشکوهی از سخنرانی او بشود؟! همین ما را بس نیست؟!! دیگه چی می خواهیم؟!!

در کجای دنیا سراغ دارید رئیس جمهورش صبح زود با هیئت همراه با گل و شیرینی به عیادت حادثه دیدگان برود و از آنها دلجویی کند و در مراسم فاتحه شان اتهاف دعای خیر کند؟!
از همه مهمتر در کدام دولت دیده اید که معاونش به اندازه ای پیام تسلیت و بیانیه های سرسلامتی و غم شریکی بدهد که نهادی به بزرگی یک بنیاد گسترده که در نقاط مختلف شعبه دارد، آنها را گردآوری نموده و چاپ و نشر کند و به وجود آن فخر و مباهات نماید.

اوُووو مردم بیایید اینقدر ناسپاس نباشیم! این دولت بهترین تیم است به این تیم قوی و قدرتمند و دانش دوست اعتماد کنید و رای بدهید! بیایید بی وجدان نباشیم و واقعیات را ببینیم!!!

هااااا؟ چیییی؟!!
نه نه اصلا فکرش را هم نکنید که من بخاطر ارتباطی که با بنیاد اندیشه دارم کمپاین میکنم و ابدا گمان نکنید که من بخاطر تنخواه ماهانه پنج شش هزار روپیه تبلیغ می کنم. نه اصلا اینطور نیست‌ من یک انسان با وجدان هستم. هر چند در این اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی، آدم برای هزار روپیه، إزار از پای خود می کشه و با عورت مکشوفه گِرد ارگ طواف می کند.

نویسنده: علیرضا موحدی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟