ده زن و شوهر ثروتمند جهان

  • انتشار: ۹ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیبین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 18775

اگر می خواهید با 10 زوج میلیادر جهان آشنا شوید با ما در این نوشتار همراه شوید تا بدانید میزان ثروت این زوج های پولدار چقدر است.

یک موسسه مالی به نام ولت ایکس در گزارشی فهرست پولدارترین زن و شوهرهای جهان را منتشر کرد که بنا بر اعلام شبکه CNN، ده زوج نخست این لیست به ترتیب زیر است.

یل و ملیندا گیتس

بنیانگذار شرکت «مایکروسافت» بیل گیتس و همسرش ملیندا، در صدر فهرست ثروتمندترین زوج های جهان قرار دارند. ثروت آن ها 85.7 میلیارد دالر برآورد می شود.

یل و ملیندا گیتس

امانیکو اورتیگا و فلورا پرز

بازرگان اسپانیایی امانیکو اورتگا گاوانا مالک فروشگاه های زنجیره ای «زارا»، به عنوان ثروتمندترین مرد اروپا شناخته شده است. ثروت او و همسرش حدود 70.7 میلیارد دالر برآورد می شود.

امانیکو اورتیگا و فلورا پرز

وارن بوفِت و استرید مینکس

ثروت وارن بوفِت و همسر دومش استرید مینکس که سال 2006 دو سال پس از مرگ همسر اولش با او ازدواج کرد، حدود 56 میلیارد دالر برآورد می شود.

وارن بوفِت و استرید مینکس

دیوید و جولیا کاش

دیوید کاش مالک بزرگترین شرکت نفت و گاز در آمریکای شمالی و همسرش جولیا در مرتبه چهارم ثروتمندترین زوج های جهان قررا دارد که ثروتشان 47.5 میلیارد دالر برآورد می شود.

دیوید و جولیا کاش

چالرز و الیزابت کاش

چالرز کاش و همسرش الیزابت که از سال 1972 با یکدیگر زندگی می کنند، با ثروتی بالغ بر 47.4 میلیارد دالر یعنی اندکی کمتر از برادرش، در رتبه پنجم ثروتمندترین زوج های جهان قرار دارند.

چالرز و الیزابت کاش

وانگ جیانلین ولین نینگ

امپراتور ساختمان سازی وانگ جیانلین هم اکنون یکی از ثروتمندترین مردهای چین است. ثروت او و همسرش نیانگ حدود 40.7 میلیارد دالر برآورد می شود.

وانگ جیانلین ولین نینگ

جِف و مَکنزی پیزوس

بنیانگذار سایت «آمازون» جِف پیزوس و همسرش مکنزی، در رتبه هفتم ثروتمندرین زوج های جهان قرار دارند. ارزش ثروت آن ها حدود 39.8 میلیارد دالر برآورد می شود.

جِف و مَکنزی پیزوس

برنارد ارنولت و هلن مِرسِر

ثروت بازرگان فرانسوی برنارد ارنولت و خانم دومش هلن مِرسِر حدود 38.7 میلیارد دالر برآورد می شود؛ اندوخته ای که آن ها را در رتبه هشتم ثروتمندترین زوج های جهان قرار می دهد.

برنارد ارنولت و هلن مِرسِر

مارک زاکربرگ و پرسیلا چان

بناینگذار سایت «فیس بوک» مارک زاکربرگ که 32 سال سن دارد و خانمش پرسیلا چان 31 ساله، جوان ترین زوج های ثروتمند جهان هستند که با ثروتی بالغ بر 38.5 میلیارد دالر، در رتبه نهم فهرست قرار دارند.

مارک زاکربرگ و پرسیلا چان

جِم و لین والتون

جِم والتون کوچکترین پسر ساموئل والتون، بنیانگذار مجموعه «وال مارت»، و همسرش لین، با ثروتی بالغ بر 36.2 میلیارد دالر، در پله دهم فهرست ثروتمندترین زوج های جهان قرار دارند.

جِم و لین والتون

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟