دموکراتها هک شدند چون سیستمهایشان ایمن نبود

  • انتشار: ۱۶ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 16765

رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت، سیستمهای کامپیوتری کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا به این علت هک شدند چون مثل سیستمهای حزب جمهوری خواه ایمن نبوده اند.
به گزارش خبرگزاری اظاس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در چند توئیتی که روز(چهارشنبه) در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: سیستمهای کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا به این علت در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری هک شدند چون مثل سیستمهای کمیته ملی حزب جمهوری خواه از ایمنی کافی در مقابل هک شدن برخوردار نبودند.

ترامپ در این توئیتهایش نوشت: یک نفر کمیته ملی حزب دموکرات را هک کرد اما سوال این است که چرا آنها مثل کمیته ملی حزب جمهوری خواه از “ایمنی در برابر هک شدن” برخوردار نبودند و این که چرا به چیزهای وحشتنناکی که انجام داده و گفته بودند پاسخ ندادند. این کاملا یک استاندارد دوگانه است! مثل همیشه رسانه ها به آنها میدان دادند.

این در حالی است که ترامپ اوایل امروز نیز در اظهاراتی موضعی یکسان با جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت ویکی لیکس در قبال ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش گرفت.

ترامپ در این توئیتش نیز نوشت: آسانژ پیشتر گفته بود که یک بچه ۱۴ ساله میتوانست کامپیوتر پودستا (مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون) را هک کند. چرا انقدر کمیته ملی دموکراتها بی خیال بود؟ آسانژ همچنین گفت این روسها نبودند که اطلاعات را به من دادند.

سرویسهای اطلاعاتی آمریکا اخیرا مدعی شدند که روسیه در هک سیستمهای کامپیوتری نهادها و اشخاص سیاسی این کشور به منظور کمک به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دست داشته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟