دشمنانی که هدفمندانه حمله می‌کنند و دوستانی که بد دفاع می‌کنند!

  • انتشار: ۲ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثدیدگاه
  • شناسه مطلب: 44180

شب گذشته دشمنان صلح و برادری و امنیت کشور دست به جنایتی دیگر آلودند. آقای شیخ جعفرتوکلی یکی از روحانیون خوش فکر و اعتدال گرا و فعال عرصه فرهنگ و رسانه و جامعه در ولایت هرات بدست عناصر سیه دل به شهادت رسید.

درچنین شرایط حساس و تعیین کننده، که جامعه ما برای انسجام و همسویی و گذر از امواج پرتلاطم فتنه و آشوب و چندپارچگی، به افراد آگاه و دردمند و خوش فکر سخت نیازمند می باشد؛ ازدست دادن شخصیت‌های چون شهید توکلی ضربه سخت و تکان دهنده می‌باشد.

واقعیت امر این است که د شمنان مردم ما بسیارهوشیارانه و هدفمندانه دست به اقدام زده و در پی از بین بردن زمینه و بسترهای دوستی وبرادری و همدلی جامعه هستند، که انجام چنین ترورهایی خونین و جنایت بار در همان راستا می‌باشد. اما سوگمندانه در سوی دیگر قضیه بد دفاع کردن و فقدان هماهنگی و همدلی برخی دوستان و بی‌توجهی و سهل انگاری مسئولین امنیتی و حکومتی در مقابله با دسیسه‌های بدخواهان، شمشیر تیز دشمنان را برنده‌تر ساخته است.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این عزیز از دست رفته، امید است که شهادت این عزیزان تکانه‌های بیداری و هوشیاری و احساس همدلی و همسویی و اراده تنفر و دوری از تفرقه و خودمحوری را در جامعه ما بوجود آورد و مسئولان امنیتی و حکومتی در تأمین امنیت و ناکام ساختن دسیسه بدخواهان مسئولانه تر عمل نمایند.

شکور اخلاقی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟