دستگیری سارقان بقایای مردگان از قبرستان! + عکس

  • انتشار: ۲۵ جدی ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 104457

پولیس فلوریدای آمریکا دو مرد محلی را که اقدام به سرقت بقایای مردگان از قبرستانی در این ایالت می‌کردند دستگیر کرد. بنا به گزارش پولیس محلی آمریکا این دو مرد که هویت آن‌ها «بریان تولِنتینو» ۴۳ ساله و «لِیک والز» ۳۹ ساله اعلام شده به اتهام سرقت بقایای مردگان در قبرستان اِیجوود در مونت دورا بودند که توسط پولیس دستگیر شدند.

این سرقت در تاریخ ۶ دسامبر سال ۲۰۲۰ و از چهار قبر انجام شده بود. پولیس با انجان آزمایش DNA بر روی فیلتر سیگاری که در محل نبش قبر پیدا شده بود تولِنتینو را شناسایی کرد. این دو متهم هستند با استفاده از اهرم قبر را شکافته و با برداشتن سر و سایر بقایای چهار متوفی آن را به خانه برده اند.

بنا به گزارش CBS Miami این دو نفر از اجزای بدن مردگان برای انجام یک تشرفات مذهبی استفاده می‌کردند. پولیس در محل دستگیری متهمان، هفت جمجمه انسان که چهار عدد از آن‌ها مربوط به قبرستان مونت دورا بود پیدا کرد. طبق گزارش پولیس دو جمجمه غیرواقعی بود و تحقیقات روی جمجه هفتم ادامه دارد. پولیس گفت که این دو نفر برای انجام یک مراسم  آیین مذهبی با نام «پالو مویومبه» که از کشور کوبا نشات گرفته می‌شود از بقایای مردگان استفاده می‌کردند.

گفتنی است؛ این دو نفر با اتهام نبش قبر غیرمجاز و سوءاستفاده از بقایای مردگان روبه رو هستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟