دستورات جدید رئیس جمهور جهت بهبود وضعیت امنیتی ولایت غزنی

  • انتشار: ۲ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثسیاست
  • شناسه مطلب: 42619

دفتر ریاست جمهوری نوشته است که محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور عصر روز گذشته (سه شنبه) از طریق ویدیو کنفرانس با مقامات محلی و نظامی ولایت غزنی صحبت کرد.

دراین ویدیو کنفرانس که شماری از مسوولان ارگان‌های امنیتی و دفاعی نیز حضور داشتند، والی غزنی و قوماندان قول اردوی ۲۰۳ تَندر در مورد وضعیت عمومی امنیتی ولایت غزنی به رئیس ‌جمهور گزارش دادند و مشکلات و پیشنهادات خویش را نیز با وی شریک ساختند.

رئیس‌جمهور از مسئولین ملکی و نظامی ولایت غزنی خواست که مسایل عمده مربوط به آن ولایت را اولویت ‌بندی نمایند و به‌ منظور بهبود وضعیت امنیتی، اجتماعی و انکشافی غزنی تلاش همه ‌جانبه به‌خرج دهند.

آقای غنی همچنین به وزرای سکتور امنیتی دستور‌داد که به‌ ولایت غزنی سفر نمایند و وضعیت آن ولایت را مورد بررسی قراردهند تا در روشنایی آن، تصامیم لازم اتخاذ گردد.

رئیس‌جمهور به ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی و نهادهای مربوطه هدایت داد، نظر به‌اینکه غزنی ولایت درجه اول است، باید امکانات ولایت درجه اول را به این ولایت فراهم سازند.

این در حالیست که جنگجویان طالبان دوشنبه شب حملات گسترده ای را به چندین ولسوالی ولایت غزنی راه اندازی کردند و شماری از نیروهای امنیتی به شمول فرمانده قوماندانی امنیه یکی از ولسوالی ها را به شهادت رساندند.

نوشته دستور تازه رئیس جمهور برای بهبود وضعیت امنیتی ولایت غزنی اولین بار در خبرگزاری رها پدیدار شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟