در چند مسیر شهر کابل، متروبس ایجاد می شود

  • انتشار: ۲۸ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 39663

شهرداری کابل می گوید که بعد از تصویب پروژه متروبس در کابل، قرار است 111 کیلومتر جاده در شهر کابل، خط های متروبس ایجاد شود، این اظهارات در حالی مطرح می شود که در حال حاضر راه بندان های بسیار زیاد در شهر کابل مردم را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

عبدالجلیل سلطانی رئیس نشرات شهرداری کابل به رادیو آزادی گفته است که این اقدام مشکلات مردم این شهر را در زمینه ترانسپورت و ترافیک حل خواهد کرد.

وی افزود: “پروژه مترو بس کابل که بین ۳ تا ۵ سال وقت می‌گیرد، قرار است ۱۱۱ کیلو متر جاده در شهر کابل خطوط مترو بس تأسیس شود که در مسیر‌های مختلف چون ده افغانان تا سرای شمالی، کوته سنگی تا برچی، دارالامان، کارته نو و بخش‌های دیگر شهر کابل به این خطوط وصل شود.”

شهرداری کابل می‌گوید که در دو ماه آینده ۲۶۴ ایستگاه را برای ایجاد سهولت به باشنده‌های شهر کابل می‌سازد و هم‌چنان در۶۰ چهارراهی۲۵۰ سیگنال‌های پیشرفته را نیز نصب خواهد کرد.

کابل با ازدجام جمعیت و تعداد زیادی از وسایل نقلیه به یکی از مزدحم ترین پایتخت ها تبدیل شده است، علاوه بر آن موانعی بسیار زیاد در بسیاری از جاده های شهر کابل باعث شده است که شهروندان ساعت های زیادی را در راه بندان ها بمانند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟