درگیری خونین بین داعش و طالبان در جوزجان/ داعش اجساد افراد طالبان را به آتش کشید

  • انتشار: ۱ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 30917

درگیری خونین میان طالبان و داعش در ولسوالی قوش تپه ی ولایت جوزجان حدود 15 تن از دو طرف کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی شده است. در این درگیری تعدادی از اجساد طالبان توسط جنگجویان داعش نیز به آتش کشیده شده است.

مقامات در ولایت جوزجان می گویند؛ در درگیری میان گروه داعش و طالبان در جوزجان، 4 داعشی و 11 طالب کشته شدند، گروه داعش و طالبان شب گذشته در بخش‌های بیک‌سر و خانقاه ولسوالی قوش‌تپۀ این ولایت پس از لشکرآرایی، با هم درگیر شدند.

محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان گفته است، در این درگیری که حدود 3 ساعت میان این دو گروه ادامه داشت، 4 داعشی و 11 طالب کشته شدند و 1 داعشی و 3 طالب دیگر زخم برداشتند.

به گفتۀ او، در این درگیری گروه داعش جسدهای 5 طالب را آتش‌زده، شماری از جنگ‌افزارها و 17 موتر سایکل این گروه را با خود برده است.

آقای غفوری می‌گوید، در این لشکرآرایی، گروه داعش از ولایت‌های غور و ننگرهار و گروه طالبان از ولایت‌های بادغیس، فاریاب و سرپل افرادشان را فراخوانده بودند.

سخنگوی والی جوزجان می‌گوید، اخیراً اختلافات میان گروه داعش و طالبان در ولسوالی قوش‌تپه افزایش یافته و گروه داعش به خاطر تصرف بخش‌های بیشتری این ولسوالی، هرازگاهی با طالبان درگیر می‌شود.

این برای چندمین بار است که جنگجویان داعش و طالبان در ولایت جوزجان با هم درگیر می شوند، بیش از این دو گروه چندین بار بر سر جمع آوری عشر از نزد مردم با هم درگیری های خونینی داشته اند.

گروه داعش و طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟