درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان در ولسوالی مارجه

  • انتشار: ۱۹ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 41457

به گزارش خبرگزاری اطلس، مقامات امنیتی در هلمند می گویند که بر اثر درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان 18 طالب کشته شده و 9 تن دیگر زخمی شده اند.

جگرن عبدالقدیر بهادرزی مسئول مطبوعاتی قول اردوی 215 میوند، امروز”۱۹ثور” به رسانه ها گفت که طالبان،شب گذشته به کاروان نیروهای امنیتی در مربوطات ولسوالی مارجه حمله کرده اند.

وی افزود که در تیراندازی متقابل نیروهای امنیتی 18 طالب مسلح کشته شده و 9 تن دیگر زخمی شدند.

بهادرزی در مورد تلفات نیروهای امنیتی چیزی نگفت.

وی خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی در این منطقه 41 حلقه مین را نیز کشف و خنثی کرده اند.

وی همچنان افزود که در ولسوالی های نادعلی و مارجه نیز عملیات کاوش جریان دارد که تا کنون آمار دقیقی از کشته ها و زخمی ها در دست نیست.

جمال خانیکی از اهالی ولسوالی نادعلی، در این مورد گفت که در راستای این عملیات، صبح امروز یک پیر مرد زخمی شده که اکنون در بیمارستان “ایمرجنسی” به سر می برد.

یک منبع در بیمارستان ایمرجنسی در لشکرگاه،گفت که وضعیت جسمانی این شخص قابل نگرانی نیست.

از سوی دیگر، قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان مسلح در مورد ولسوالی مارجه چیز نگفت؛ اما افزود که شب گذشته در اثر حملات طالبان مسلح در دو مناطق مختلف ولسوالی نادعلی 13 سرباز امنیتی کشته شده اند.

طبق یک خبر دیگر، دوم څارن عبدالسلام افغان سخنگوی قوماندانی امنیۀ هلمند،نیز گفت که پولیس ملی، دیروز در مربوطات ولسوالی گرمسیر 4 قاچاقی را همراه با 477 کیلوگرام مواد مخدر بازداشت کرده اند،وی جزییات بیشتری در این مورد ارائه نکرد.

قابل ذکر است که هلمند، از جمله نا امن ترین ولایت افغانستان است که اکنون شش ولسوالی آن، کاملا تحت کنترل طالبان مسلح قرار دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟