درخواست فدراسیون فوتبال افغانستان برای بازی با تیم ملی ایران

  • انتشار: ۲۱ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57018

در پی درخواست فدراسیون فوتبال افغانستان برای انجام بازی با ایران، فدراسیون فوتبال ایران از اعلام جواب قطعی تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اطلس پرس، در پی درخواست فدراسیون فوتبال افغانستان برای انجام بازی با ایران، فدراسیون فوتبال ایران از اعلام جواب قطعی تا پایان هفته جاری خبر داد.

یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت: نامه درخواست امروز توسط کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ایران دریافت و تحویل کمیته فنی تیم‌های ملی این کشور داده شد تا موافقت یا مخالفت آن را اعلام کنند.

وی افزود: جواب قطعی این درخواست پس از بررسی کمیته‌های زیربط از سوی فدراسیون فوتبال ایران تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

روز گذشته «انوش دستگیر»، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان خواستار برگزاری مسابقه فوتبال میان ایران و افغانستان در تهران شده بود.

دستگیر هدف از برگزاری این بازی را در جهت کمک به سیل‌زدگان ایران عنوان کرد و این مسابقه را فرصتی مناسب برای آمادگی تیم ملی فوتبال افغانستان پیش از بازی‌های مقدماتی جام جهانی خواند.

قرار است در صورت پاسخ مثبت فدراسیون فوتبال ایران به این درخواست، 2 تیم در اواسط ماه ژون 2019 به میزبانی تهران به مصاف یکدیگر بروند.


نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟