دانشجویان ولایت غور: سیما جوینده برکنار شود

  • انتشار: ۲۶ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 10789

شماری ازدانشجویان ولایت غور طی یک تجمع اعتراض آمیز مقابل دروازه پارلمان، ضمن انتقاد از عملکرد دولت وحدت ملی از ناکارا بودن والی جدید این ولایت شکایت نمودند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، نزدیک به 100 تن از دانشجویان ولایت غور امروز طی یک گردهمایی در کابل از دولت وحدت ملی و مسئولین خواستند تا هر چه زودتر «سیما جوینده» والی این ولایت را برکنار و یک شخص شائسته و کارکن را به جایش بگماراند.

این دانشجویان نقش مردم ولایت غور را در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ارزنده خوانده و گفتند: هر دو رهبر دولت وحدت ملی وعده مشارکت سیاسی مردم غور را در دولت داده بودند اما در حال حاضر از مشارکت این مردم خبری نیست.

1 (4)

آنان افزودند: برعلاوه این همه بی انصافی ها دولت وحدت ملی, یک والی که توان مدیریت این ولایت را ندارد و با آمدن او در ولایت غور تشنجات و ناامنی به اوج خود رسیده مقرر کرده است.

دانشجویان ولایت غور از رهبران دولت وحدت ملی خواستند تا به جای سیما جوینده شخصی را بگماراند که توان اداره و مدیریت غور را داشته باشد تا باشد که مردم غور را از نگرانی و بدبختی نجات دهد, در غیر آن غور نیز به کندزدوم  تبدیل و محل تاخت و تاز طالبان قرار خواهد گرفت.

آنان در اخیر ابراز نمودند: اگر به خواستهای ما از سوی مسئولین رسیدگی نشود ما به تضاهرات خود ادامه داده و به دنبال حق خود خواهیم بود.

در همین حال «محمد آصف صدیقی» معاون دوم مجلس سنا به این محصلین وعده سپرد که قضیه را پیگیری و رسیدگی خواهد کرد.

صدیقی گفت: دو مجلس (پارلمان و سنا ) برای پیگیری این قضیه مسئولین ارگان های محل را به مجلس خواسته, اصل موضوع را دریافته و مطابق آن عمل خواهیم کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟