داعش 7 نفر را در جاغوری غزنی سربرید

  • انتشار: ۱۷ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 11293
خبرگزاری اطلس

جنگجویان داعش در ولایت زابل هفت تن از باشندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی را که گروگان گرفته بودند،سربریدند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، سمونوال غلام جیلانی آمر امنیت ولایت زابل به خبرگزاری مرکزی گفت که جنگجویان داعش امروز در جریان جنگ با طالبان داخلی در ولسوالی ارغنداب، هفت تن از باشندگان ولسوالی جاغوری به شمول سه زن و چهار مرد را که گروگان گرفته بودند، همه را سر بریدند.

آمرامنیت ولایت زابل می گویدکه جنگجویان داعش وقتی در برابر طالبان در ولسوالی ارغنداب شکست خورد و در جریان فرار، هفت تن از گروگان هایش را شامل سه زن و چهار مرد را سر بریدند.

وی می گوید که آنها با کمک ریش سفیدان و متنفذین منطقه اجساد آنها را به شاه جوی انتقال داده و در حال حاضر در شفاخانه می باشد.

پیش از این گفته می شد که طالبان سه تن از گروگان ها را که در اسارت داعش به سر می بردند ، آزاد کرده و به شاه جوی انتقال داده اند. یک منبع از ولسوالی جاغوری به خبرگزاری مرکزی گفته بود که هیاتی متشکل از مو سفیدان و علما از ولسوالی جاغوری به ولسوالی شاه جوی ولایت زابل رفته تا سه تن از گروگان های آزاد شده را تحویل بگیرند.

مردان مسلح ناشناس یک ماه پیش، هفت تن از باشندگان منطقه دهمرده ولسوالی جاغوری ولایت غزنی را شامل سه زن و چهارمرد را از مربوطات ولسوای ارغنداب به گروگان گرفتند.

چهار پیش نیز افراد مسلح ناشناس شش باشنده منطقه دهمرده گلزار ولسوالی جاغوری که در میان آنها زن و کودک نیز شامل بود، به گروگان گرفتند که تاکنون از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟