داعش 15 غیرنظامی عراقی از جمله چند کودک را به آتش کشید

  • انتشار: ۲۴ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 17958

گروه تروریستی داعش شامگاه شنبه در یک اقدام جنایتکارانه 15 غیر نظامی از جمله چند کودک را در کرکوک در شمال عراق بازداشت و سپس زنده زنده در آتش سوزاند.

به گزارش سایت خبری سومریه نیوز عراق، این افراد به اتهام اینکه سرزمین «خلافت» خودخوانده داعش را ترک کرده اند، در روستایی از منطقه حویجه (در 55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) سوزانده شدند.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، در این باره گفت: داعش این افراد را در مسیر ارتباطی بازداشت کرد و پس از آن که بر روی آنان تیل ریخت، در برابر گروهی از غیر نظامیان سوزاند.

در ادامه این خبر آمده است: داعش غیرنظامیان را تهدید کرده درصورتی که منطقه تحت کنترول این گروهک تروریستی را ترک کنند، آنها را خواهد سوزاند.

حویجه واقع در 55 کیلومتری جنوب غرب ولایت کرکوک از ماه ژوئن 2014 در اشغال داعش قرار دارد که طی این سه سال، حدود یکصد و 50 هزار غیر نظامی از این منطقه به کرکوک فرار کرده اند.

نیروی هوایی عراق روز شنبه با هماهنگی اداره کل اطلاعات و امنیت ارتش مقر گروه تروریستی داعش در منطقه بادوش شهر موصل، کارگاه ساخت بسته های انفجاری موترها در منطقه شیخ محمد در شمال غرب این شهر را منهدم کردند.

عملیات آزادسازی موصل، دومین شهر بزرگ عراق، از 17 اکتبر 2016 با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل قوای ارتش عراق آغاز شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟