داعشی های قیچی به دست به دنبال پیراهن های رئال مادرید

  • انتشار: ۶ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 21351

بعد از نشر گزارش های عجیب و خشونت آمیز تروریست های داعش در کشورهای عراق و سوریه، اکنون عناصر پولیس داعش در موصل عراق، تی شرت ها و لباس های طرفداران رئال مادرید را قیچی کردند.

در حالی که رقابت های لیگ اسپانیا و جام قهرمانان اروپا با حضور رئال مادرید و بارسلونا و درخشش رونالدو و مسی به مراحل حساس خود رسیده و بسیاری از طرفداران فوتبال در جهان و کشورهای جنگ زده به دنبال تماشای این مسابقات است؛ عناصر پولیس داعش موسوم به “الحسبه” نشان رئال مادرید بر پیراهن طرفداران این تیم را قیچی کردند.

گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از فعالیت عناصر پولیس خود در موصل، چگونگی قیچی کردن نشان رئال مادرید از پیراهن طرفداران این تیم را به نمایش گذاشت.

داعش در توجیه این اقدام، علتِ قیچی کردن نشانِ رئال مادرید را وجود صلیب در نشان این تیم اعلام کرد.

پولیس داعش، پیش از این یک کودک عراقی را مجبور کرد پیراهن رئال مادرید را در آورد و گرنه او را 80 ضربه شلاق می زنند و کودک عراقی پس از درآوردن پیراهن رئال مادرید، از شلاق پولیس داعش جان به در برد.

پیش از این نشریه دیلی میل انگلیس اعلام کرده بود که داعش با اعلام لیست از پیراهن های ورزشی پوشدن آن ها را ممنوع اعلام کرده است.

طبق اعلام این گروه، در مناطق تحت کنترول داعش، پوشیدن هر گونه لباس ورزشی از جمله پیراهن تیم های رئال مادرید، بارسلونا، هرگونه تیم ملی و همچنین پیراهن های برند آدیداس و نایک ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر مورد فرد مورد نظر به 80 ضربه شلاق محکوم می شده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟