خوشی که بجای دختر خود برای دامادش بچه به دنیا آورد !

  • انتشار: ۲۰ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 56931

مادر زن ۵۵ ساله به خاطر بچه دار نشدن دخترش پس از تلاش های بی ثمر دکتران برای درمان نازایی دخترش بلاخره تصمیم گرفت برای دامادش بچه بزاید.

به تازگی در یکی از برنامه های تلویزیونی شهر ولز انگلستان از بارداری یک زن از دامادش گزارشی پخش شد که تعجب همه را برانگیخت.

ایما مایلز 55 ساله زمانی که متوجه شد دختر 31 ساله اش از بدو تولد بدون رحم به دنیا آمده و توانایی باردار شدن را ندارد دست به اقدامی عجیب دست زد.

به گفته ترسی اسمیت دختر این زن، زن و شوهر جوان 53 بار اقدام به بارداری کردند و هربار موفقیت آمیز نبوده که پس از معاینات پزشکی متوجه شدند زن جوان بدون رحم به دنیا آمده و توانایی بارداری را نیز ندارد.

به نوشته اسپوتنیک،ایما پس ازاین که متوجه دغدغه بین دختر و دامادش شد تصمیم گرفت با لقاح مصنوعی IVF برای دخترش فرزندی به دنیا بیاورد.

در ابتدا این پیشنهاد او طرفداری نداشت و دختر و دامادش این تصمیم او را نپذیرفتند اما وقتی فهمیدند که هیچ وقت نمی توانند خانواده شان را سه نفره کنند این پیشنهاد را پذیرفتند.

گفتنی است که مادربزرگ جوان دوران بارداری عالی را پشت سر گذاشته و از این که بار دیگر از دامادش باردار شود و برای آن ها فرزند به دنیا بیاورد کاملا راضی و خشنود است چرا که مجری تلویزیون زمانی که از او در این باره سوال پرسید او کاملا با لبخند و رضایت گفت: با کمال میل دوباره باردار می شوم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نوزاد متولد شده دختری کاملا سالم است که این برای پرستاران و دکتران کاملا تعجب برانگیز بود چرا که سن بالا ایما موجب شد تا آن ها فکر کنند که وی قادر به نگهداری کودک در رحمش نخواهد بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟