خودکشی دانشجوی چینی مقیم عربستان از ترس ابتلا به کرونا

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 77936

یک دانشجوی چینی مقیم عربستان در حالی از ترس احتمال ابتلا به ویروس کرونا خودکشی کرده که آزمایش های او نشان داد مبتلا به این ویروس نیست .

رسانه های عربستان سعودی گزارش دادند: یک دانشجوی خارجی مقیم این کشور مشکوک به ابتلای بیماری کرونا بامداد دیروز (شنبه) در یکی از بیمارستان های شهر جده خودکشی کرده است.

در همین حال بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی عربستان ملیت این دانشجو که از هشت ماه قبل در دانشگاه ملک عبدالعزیز شهر جده مشغول به تحصیل شده بود را چینی و سن او را ۳۰ سال اعلام کردند.

 اداره بهداشت شهر جده در بیانیه ای با تایید درگذشت این دانشجوی خارجی اعلام کرد که وی خود را از پنجره یکی از طبقات بیمارستان ملک فهد این شهر به بیرون پرتاب کرده است.

در بیانیه اداره بهداشت جده آمده است: یکی از دانشجویان مقیم کشور بامداد جمعه توسط هلال احمر این شهر به بیمارستان ملک فهد جده انتقال یافت که بر اساس ظواهر اولیه هنگام ورود، مشکوک به ابتلا به بیماری ویروس تنفسی بود.   

بیانیه اضافه کرد: وی طبق ضوابط پزشکی مورد معالجه قرار گرفت و کلیه اقدامات احتیاطی برای وی انجام شد و تا زمان رسیدن نتایج آزمایش در اتاق قرنطینه قرار داده شد.

اداره بهداشت جده تصریح کرد: نتایج آزمایش‌ها که صبح شنبه به دست آمدشد نشان داد که این جوان از هر گونه ویروسی پاک بوده است.

به نقل از ایرنا؛ این اداره با اشاره به اینکه این دانشجوی خارجی مقیم عربستان بر اساس مقررات بهداشتی در یکی از اتاق های قرنطینه بیمارستان ملک فهد جده قرار داده شده بود، اضافه کرد: وی پس باز کردن پنجره اتاق قرنطینه  بامداد شنبه، خود را به بیرون پرتاب کرد و خودکشی کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟