خط و نشان داعش برای صدراعظم آلمان

  • انتشار: ۱۵ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 7849

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جام نیوز، دو تن از تروریست های آلمانی‌زبان داعش با انتشار یک ویدئو دست به تهدید آلمان و آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور زده‌اند.

به نوشته‌ وبسایت «اشپیگل آنلاین» یکی از آنها محمد محمود است که تبار اتریشی دارد. این دو عضو داعش «خواهران و برادران» خود را فرا می‌خوانند تا به آنها بپیوندند و اگر این امکان را ندارند، کافران در آلمان و اتریش را مورد حمله‌های مرگبار قرار دهند.

در پشت سر این دو نفر ویرانه‌های شهر باستانی پالمیرا در سوریه دیده می‌شود. محمد محمود در این پیام ویدئویی به زبان آلمانی آنگلا مرکل را خطاب قرار داده و تهدید می‌کند که آلمان تاوان حمایت در جنگ افغانستان و همچنین ارسال اسلحه برای پیشمرگه‌های کرد در مبارزه با داعش را خواهد داد.

طبق گزارش “اشپیگل آنلاین”، فرد دیگر حاضر در این ویدئو ابوعمر الآلمانی است. این دو عضو داعش در پایان این ویدئو دو اسیر را که قابل شناسایی نیستند و با دست بسته روی زمینی نشسته‌اند، به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند. اعضای داعش در این پیام مدعی هستند که این دو اسیر از دشمنان داعش هستند.

به گزارش دویچه وله، در حال حاضر ۷۲۰ نفر از آلمان برای مشارکت در جنگ و درگیری راهی سوریه شده‌اند که بخشی از آنها هوادار داعش هستند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟