حکمتیار: مسلمانان توهین به پیامبر را برنمی تابند

  • انتشار: ۲۷ جدی ۱۳۹۳
  • سرویس: دین و اندیشه
  • شناسه مطلب: 2665

حزب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد: مسلمانان باید بیدار باشند زیرا جنگ جهانی علیه مسلمانان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری افغان ایرکا به نقل از پایگاه خبری «شهادت» متعلق به حزب اسلامی حکمتیار، این حزب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: برادران «کواشی» در واکنش به توهینی که به پیامبر اسلام(ص) صورت گرفته بود، به دفتر مجله «شارلی ابدو» در پاریس حمله کردند.

دشمنان اسلام با استفاده از این فرصت، تبلیغات علیه مسلمانان را آغاز کردند که بر اثر آن تیراژ این مجله از 60 هزار به 2 میلیون نسخه افزایش یافت.

همزمان مجله ابدو بار دیگر کاریکاتور پیامبر اسلام را به 20 زبان دنیا منتشر کرد؛ مشخص نیست که باردیگر واکنش‌ها به این عمل چه خواهد بود اما مسئول آن کسانی هستند که دست‌اندکاران مجله شارلی ابدو را برای توهین به مقدسات مسلمانان استخدام کرده‌اند.

این‌ها افرادی هستند که پس از فروپاشی شوروی سابق، جنگ سرد و گرم را علیه مسلمانان به راه انداخته و در حوادث خونین فلسطین، افغانستان، سوریه، لیبی، یمن، سومالی، الجزایر، سودان، مصر و پاکستان دست دارند.

آنان نمی‌گذارند مسلمانان سرنوشت خود را تعیین کرده و حاکمان و نظام مورد علاقه خود را انتخاب کنند. آنان به کشورهای اسلامی به عنوان کشورهای مستعمره خود و بازارهای تجاری نگاه می کنند.

افغانستان و عراق 2 کشوری هستند که استعمارگران با سلاح‌های پیشرفته آن را تصرف کرده‌اند.

تحریک‌کنندگان حادثه شارلی ابدو به فکر این نیستند که در آتش فتنه آنان چه کسانی می‌سوزند.

آنان می‌دانند که مسلمانان توهین به پیامبر اسلام(ص) را برنمی‌تابند پایان توهین به مقدسات مسلمانان، چیزی نیست که آنان پیش‌بینی کرده‌اند.

لازم است مسلمانان بیدار و متوجه خطر شوند؛ علیه مسلمانان جنگ جهانی آغاز شده است؛ مسلمانان باید برای مقابله با این جنگ آماده شوند و با یکدیگر دست دوستی داده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟