حمله به یمن برای تقویت اسرائیل است

  • انتشار: ۱۲ حمل ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 3492

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ثروت اعجاز قادری» رهبر حزب تحریک سنی پاکستان در واکنش به عملیات عربستان در یمن گفت: عملیات عربستان در یمن توطئه‌ای برای تضعیف مسلمانان و تقویت رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدنبال تفرقه بین مسلمانان جهان هستند تا تا جهان اسلام را تضعیف و رژیم صهیونیستی را تقویت کنند.

رهبر حزب تحریک سنی پاکستان با اظهار تأسف گفت: متأسفانه برخی از کشورهای مسلمان درگیر توطئه‌های بیگانگان شده‌اند و با کشورهای مسلمان وارد جنگ می‌شوند.

قادری اظهار داشت: عربستان سعودی بجای حمله به کشوری مسلمان، باید در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی اشغالگر اتحاد تشکیل دهد.

وی اذعان کرد: حاکمان کشورهای مسلمان برای منافع خود مسلمانان جهان را با مشکلات روبرو می‌کنند در حالی که جنگ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس همواره به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

رهبر حزب تحریک سنی پاکستان گفت: آمریکا برای فروش تسلیحات خود بار دیگر جنگی در کشورهای حاشیه خلیج فارس راه انداخته‌ است.

شایان ذکر است که «سراج الحق» رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان نیز روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در منطقه «منصوره» دفتر مرکزی این حزب در شهر لاهور گفت: پاکستان و ترکیه باید نقش میانجی در مورد جنگ یمن ایفا کند.

وی افزود: جنگ کشورهای خلیج فارس باعث ایجاد بازار جدیدی برای فروش تسلیحات آمریکا خواهد بود بنابراین، کشورهای اسلامی بدنبال راه حل صلح آمیز این مسأله باشد.

احزاب مخالف دولت پاکستان از جمله حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان، جمعیت علمای پاکستان، تحریک سنی، شورای اتحاد سنی، عوامی ملی و مجلس وحدت مسلمین از احزاب شیعه این کشور نیز با برگزاری تظاهرات خواستار عدم مداخله کشورشان در تجاوز نظامی عربستان به یمن شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟