حمله ارتش سوریه به مواضع تروریستها در غوطه شرقی

  • انتشار: ۵ جوزا ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 5786

ارتش سوریه طی دیشب و امروز مواضع تروریست های مسلح در غوطه، عین ترما و جوبر را مورد حمله قرار داد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از العالم، حمله به جوبر به کشته شدن 9 تن از اعضای گروه تروریستی «جیش الاسلام» و جراحت شماری از آنان انجامید.

حمله هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست های مسلح در زبدین، دیر العصافیر و مزارع النشابیه در غوطه شرقی انهدام مواضع مزبور و کشته شدن شماری تروریست را در پی داشت.

«علی مقصود» کارشناس امور نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: تحرکات گروه های تروریستی با استفاده از نیروی هوایی و اتاق های عملیات آنان به ویژه در جنوب ریف دمشق هدف قرار گرفت.

هدف ارتش سوریه از این حمله، قطع ارتباط تروریست ها در قلمون با غوطه شرقی و تنگ تر کردن حلقه محاصره آنان در غوطه شرقی به عنوان مرکز اصلی استقرار گروه های تروریستی است.

غوطه غربی به ویژه ارتفاعات غرب کوه های قلمون نیز شاهد پیشروی ارتش سوریه و محاصره تروریست های مسلح در زبدانی واقع در غرب ریف دمشق است.

از سوی دیگر، درگیری شدید ارتش سوریه و مقاومت لبنان با تروریست های “جبهه النصره” و دیگر گروه های تروریست در ارتفاعات “فلیطه” ادامه دارد و ارتش سوریه مواضع گروه های مسلح را در کوه های “زبدانی” با توپخانه به توپ بست تا مانع از ارتباط آنان با تروریست های القلمون شود.

منابع ارتش گفتند، هدف درگیری های ارتش سوریه در چند محور در ریف دمشق کاهش مساحت مناطق حضور تروریست های مسلح و محاصره آنان در چند منطقه محدود به منظور در هم کوبیدن آنان در روزهای آتی است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟