حزب جنبش ملی: تقلب و جعل نتیجه انتخابات را تعیین نمی کند

  • انتشار: ۲ جدی ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتسیاست
  • شناسه مطلب: 72620

حزب جنبش ملی اسلامی به رهبری «عبدالرشید دوستم» با بیان این که ایستاده اند و از آرای مردم دفاع می کنند، تاکید کرد دیگر تقلب و جعل نتیجه انتخابات را تعیین نمی کند.

حزب جنبش ملی اسلامی شب گذشته با نشر یک اعلامیه گفته است که در روز ششم میزان، تیم حاکم با استفاده از امکانات دولتی، نهادهای دولتی و کمیسیون انتخابات دست به تقلب زده، روند شمارش آرا را در زمان غیرقانونی انتخابات ادامه داده و رای های غیربایومتریک را وارد سیستم کرده است.

این حزب افزود: ما در روزهای پس از انتخابات بر این نکته تاکید کرده بودیم که رای های غیرقانونی و تقلبی را قبول نداریم و یک بار دیگر نیز بر آن تاکید می داریم.

در اعلامیه حزب جنبش آمده است که کمیسیون در مورد ۳۰۰ هزار رای تقلبی و غیرقانونی که مورد اختلاف میان کاندیداها و کمیسیون نیز بوده، مهر سکوت بر لب زده است.

این حزب خاطرنشان کرد با تمام قوت در کنار مردم ایستاده است که حضورشان در جامعه نادیده گرفته شده و رای های شان پامال گردیده و از آن دفاع می کند.

کمیسیون مستقل انتخابات روز گذشته نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس آن اشرف غنی با کسب بیشترین آرا در صدر و عبدالله عبدالله در جایگاه دوم قرار گرفته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟