حزب جنبش توافق عبدالله، دوستم و خلیلی را تایید کرد

  • انتشار: ۲۹ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2
  • شناسه مطلب: 52621

حزب جنبش ملی اسلامی اعلام کرد که عبدالله عبدالله، با جنرال عبدالرشید دوستم و محمد کریم خلیلی برای ایجاد یک تیم انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری به توافق رسیده‌اند.

جنرال عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش اسلامی، محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی و عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در منزل صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه نشست مشترکی را برگزار نموده و پیرامون یک تکت انتخاباتی بحث و گفتگو کردند.

عبدالله قرلق معاون حزب جنبش ملی  گفت که حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم، حزب وحدت اسلامی به رهبری محمدکریم خلیلی و صلاح الدین ربانی به نمایندگی از حزب جمعیت به منظور حمایت از تکت انتخاباتی عبدالله عبدالله به توافق رسیدند.

معاون حزب جنبش همچنان افزود که معاونت اول داکتر عبدالله مربوط به حزب جنبش می‌شود که جنرال دوستم، بابر فرهمند رییس دفتر کنونی خود را به حیث معاون اول آقای عبدالله معرفی کرده و معاونیت دوم مربوط به حزب وحدت اسلامی است که آقای خلیلی، اسدالله سعادتی را به حیث معاون دوم معرفی نموده است.

در تکت انتخاباتی داکتر عبدالله، حکمت خلیلی کرزی به حیث رییس اجرایی معرفی شده است و قرار است که در آینده، دو معاون وی معرفی شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟