حزب «جمعیت» از عبدالله در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند

  • انتشار: ۲۹ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتسیاست
  • شناسه مطلب: 52657

حزب جمعیت اسلامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از عبدالله به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده حمایت خواهد کرد.

این حزب با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که نشست شورای رهبری حزب جمعیت در منزل صلاح الدین ربانی رهبر این حزب برگزار و با اجماع فیصله شد که عبدالله عبدالله به عنوان عضو جمعیت اسلامی کاندیدای مورد حمایت این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود.

این حزب همراه با حزب جنبش اسلامی و حزب وحدت اسلامی تیم واحد انتخاباتی تشکیل داده است.

عبدالله قرلق، معاون حزب جنبش ملی گفته که معاونت اول داکتر عبدالله مربوط به حزب جنبش می‌شود که جنرال دوستم، بابر فرهمند رئیس دفتر کنونی خود را به عنوان معاون اول آقای عبدالله معرفی کرده است.

وی همچنین در مورد معاونت دوم آقای عبدالله نیز گفت که معاونت دوم مربوط به حزب وحدت اسلامی است که آقای خلیلی، اسدالله سعادتی را به عنوان معاون دوم معرفی نموده است.

همچنین در تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله، حکمت خلیل کرزی نیز به عنوان رئیس اجرایی معرفی شده و قرار است در آینده دو معاون وی نیز معرفی شوند.

حزب جمعیت اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نیز از عبدالله عبدالله حمایت کرده بود اما پس از تشکیل حکومت وحدت ملی این حزب از عبدالله فاصله گرفت تا جایی که وی در سال های اخیر حتی در لیست هیات رهبری جمعیت نیز جای نداشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟