حادثه خونین ترافیکی در غزنی 50 کشته بر جای گذاشت

  • انتشار: ۱۹ ثور ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 12792

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از صدای امریکا  صبح امروز(یکشنبه) در یک حادثه ترافیکی در ولسوالی مقر، ولایت غزنی بیش از 50 مسافر جان باخته و 58 تن دیگر زخمی شده است.

وحیدالله ولسوال مقر ولایت غزنی در تماس تیلفونی به صدای امریکا گفته است که ساعت ۶:۳۰ صبح امروز دو موتر مسافربری ۳۰۳ در مربوطات این ولسوالی در مسیر شاهراه کابل – کندهار تصادم کردند.

به گفتۀ ولسوال مقر پس از وقوع حادثه هر دو موتر و یک تانکر تیل آتش گرفت که منجر به سوختن مسافرین شد و هویت مسافرین هنوز مشخص نیست.

او افزود ” این رویداد در ساحه بزکی ولسوالی مقر به وقوع پیوست که بیش از ۵۰ مسافر جان باختند و ۵۸ تن دیگر زخمی شده اند، ممکن است که شمار کشته‌شده‌گان افزایش یابد، تانکرهای آب اردوی ملی برای خاموش کردن آتش مصروف اند، اجساد کشته‌شده‌گان به حدی سوخته اند که هویت شان شناسایی نمی‌گردد.”

ولسوال مقر گفت که دو موتر مسافربری از شرکت‌های ترانسپورتی میوند وردک و هلمند بس ترانسپورت می‌باشند.

پس از وقوع رویداد شاهراه کابل – کندهار، به روی عبور و مرور موترهای باربری مسدود شده است؛ اما موترهای تیزرفتار از کنار شاهراه از طریق جاده خاکی رفت‌وآمد می‌کنند.

شاهدان رویداد می‌گویند که این دو موتر به دلیل سرعت بیش از حد با هم تصادم کردند و سبب به میان آمدن این رویداد خونین ترافیکی شدند.

تخریب‌شدن پل و پلچک در مسیر شاهراه کابل – کندهار، سرعت بیش از حد و عدم توجه به قوانین ترافیک از دلایل رویدادهای ترافیکی در مسیر خوانده شده است.

پیش از این نیز شاهراه کابل – کندهار شاهد رویدادهای مشابه ترافیکی بوده که ده‌ها کشته و صدها زخمی برجا گذاشته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟