جهش آمار ابتلا به کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا

  • انتشار: ۹ اسد ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 90547

به نقل از بی بی سی، مقامات ایالت ویکتوریای استرالیا امروز پنجشنبه از جهش آمار ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا خبر دادند که این مسأله نگرانی‌ها را از ناکارآمد بودن قرنطینه کردن شش هفته‌ای ملبورن، مرکز ایالت ویکتوریا برجسته کرده است.

مقامات ایالت ویکتوریا امروز اعلام کردند در شبانه روز گذشته ۷۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در این ایالت به ثبت رسیده؛ همچنان که ۱۳ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. این آمار نشان از جهش ۳۶ درصدی موارد ابتلا در این ایالت حکایت دارد.

دنیل اندروز (Daniel Andrews) نخست وزیر ایالت ویکتوریا، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲۳ مورد جدید بیماری کووید-۱۹ در این ایالت ثبت گردیده و ۱۳ تن دیگر جان باخته اند.

وی همچنین اعلام کرد که ۳۱۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان‌های ایالت ویکتوریا بستری شده اند که از این تعداد ۳۴ تن آن‌ها در بخش‌های مراقبت ویژه قرار دارند.

با ثبت ۷۲۳ مورد جدید ویروس کرونا در ویکتوریا، شمار مجموعی افراد مبتلا به ۹۹۹۸ نفر رسیده و ۱۰۵ نفر جان باخته اند.

اکنون نگرانی‌ها از این مسأله است که قرنطینه شش هفته‌ای ملبورن، مرکز ایالت ویکتوریا که از تاریخ هفتم ژوئیه آغاز شده بود، نیازمند آن است که تمدید شود. همچنین این آمار حاکی از آن است که استرالیا شاهد مرگبارترین روز خود در این همه گیری بوده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟