جنرال دوستم «ملا عمر» را تهدید کرد

  • انتشار: ۱۲ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 1534

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهور به ملا محمد عمر، رهبر گروه طالبان هشدار داد، که بزودترین فرصت انتقام خون مردم اش را از طالبان می گیرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از العربیه، دوستم به ملا عمر اخطار داد: «کسانی را که ملاعمر برای انتحار پیش ما روان می‌کنند؛ من برایشان می‌گویم که ما نیروهای در ارتش ملی، پلیس ملی و امنیت ملی داریم که اگر آنها را در میدان جنگ بیرون بکشیم هیچ کس نمی‌تواند در برابر آنها ایستادگی کند؛ باز می‌بینید که چه می‌شود.»

معاون اول رییس جمهور کشور افزود، خودش در کنار نظامیان افغان ایستاد می‌شود و انتقام خون شهروندان کشورش را که در حمله‌های طالبان کشته و زخمی شده‌اند را از آنان(طالبان) می‌گیرد.

جنرال دوستم علاوه کرد، دشمنان مردم افغانستان بصورت ناجوانمردانه درمساجد، میدان‌های ورزشی و مراسم خوشی‌های مردم حمله های انتحاری را انجام می دهند و خوشی مردم را به اندوه تبدیل می‌سازند؛ این حمله‌های آنان بی‌پاسخ نخواهند ماند.

دوستم تاکید کرد: «من به مردم اطمینان می‌دهم که خودم در کنار پلیس ملی و ارتش ملی ایستاده می‌شوم و پاسخ دشمنان کور کشور را می‌دهم.»

معاون اول رییس جمهور درشرایطی این گفته ها را ابراز کرده است که دراین روزها حملات انتحاری وانفجاری گروه طالبان درشهرهای مهم افغانستان بخصوص شهر کابل افزایش یافته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟