جلسه امنیتی شمال به رهبری عطامحمد نور و با حضور بیشتر مقام های حکومتی در بلخ برگزار شد

  • انتشار: ۱۲ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 37676

روز گذشته، جلسه‌ی امنیتی شمال به رهبری عطا محمد نور والی برکنار شده بلخ در شهر مزار شریف برگزار شد که بیشتر مقام‌های نظامی و غیر نظامی حکومت وحدت ملی نیز در این جلسه حضور داشتند.

در صفحه فیسبوک آقای نور نوشته شده است که در جلسه امنیتی روز گذشته در مقام ولایت بلخ، علاوه بر اعضای شورای ولایتی بلخ، فرمانده زون 107 پلیس، مسئولان امنیتی شمال و تعدادی زیادی از مقام های امنیتی برگزار شده است.

در صفحه فیسبوک آقای نور نوشته شده “جلسه امنیتی با حضور عطامحمدنور والی بلخ و رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی، معاون مقام ولایت، شماری از نمایندگان مردم بلخ در شورای ملی، رییس و اعضای شورای ولایتی، فرمانده زون ۷۰۷ پلیس، فرمانده پلیس امن و نظم عامه شمال، آمر امنیت پلیس بلخ، مسولان ارشد امنیتی شمال، مسولان امنیت ملی، فرماندهان پلیس محلی، آمرین حوزه ها و مسولان شعبات کشفی و امنیتی، دایر ‌و امنیت شهر مزار شریف و ولسوالی های ولایت بلخ، مورد ارزیابی قرار گرفت.

این در حالیست که اشرف غنی رئیس جمهور، بیش از ماه است آقای نور را از وظیفه اش برکنار کرده است. با این حال رئیس اجرایی حزب جمعیت می گوید از تا خواست این حزب مورد قبول قرار نگیرد، وی از مقامش کنار نخواهد رفت.

جنجال ها بین عطا محمد نور و سران حکومت وحدت ملی بعد از برکناری آقای نور از مقام ولایت بلخ ادامه دارد. حکومت گفته است که رئیس جمهور استعفای آقای نور را پذیرفته است، اما عطا محمد نور گفته است که استعفای وی مربوط به گذشته می شود و از مقام ولایت بلخ کنار نمی رود.

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. (۱۳ حوت ۱۳۹۶)

    سلام و احترام خدمت مدیر وبسایت
    بنده از مطالب سایت شما لذت بردم و استفاده کردم تبریک میگم سایت خوبی طراحی کردید خواستم از زحماتتون تشکر کنم، باز هم مطالب وبسایت شمارو پیگیری و استفاده خواهم کرد

نظر شما چیست؟