جلا معروف داعش: از آینده خودم نگرانم

  • انتشار: ۳ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 7478

یک منبع نزدیک به “جان داعشی” فاش کرد وی به شدت نگران آینده خود نزد این گروه تروریستی است زیرا به محض آنکه سرکرده‌های داعش احساس کنند او دیگر کارایی لازم را ندارد، بدون معطلی سرش را از بدن جدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جام نیوز، “جان داعشی” پس از گردن زدن چندین قربانی، حالا نگران از دست دادن سر خودش است.

“محمد امواضی،” شهروند انگلیسی، پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش چندین بار در فیلم‌های گردن‌زنی اتباع غربی حضور یافت و شخصا سر “استیون ساتلوف،” خبرنگار آمریکایی – اسرائیلی، “جیمز فولی،” خبرنگار آمریکایی، و “الن هنینگ،” امدادرسان انگلیسی، را از بدن جدا کرد.

به گزارش پایگاه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل؛ این تروریست 26 ساله که اصالتی کویتی دارد در چند هفته اخیر کمتر در فیلم‌های اعدام داعش حاضر شده است. یک منبع نزدیک به “جان داعشی” فاش کرد وی به شدت نگران آینده خود نزد این گروه تروریستی است زیرا به محض آنکه سرکرده‌های داعش احساس کنند او دیگر کارایی لازم را ندارد، بدون معطلی سرش را از بدن جدا می‌کنند.

“محمد امواضی” حتی نسبت به حسادت دیگر هم‌کیشان خود نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: «پس از حضور در چند فیلم اعدام به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شدم و با توجه به مورد پیگرد قرارگرفتن از سوی نهادهای مختلف امنیتی در سراسر  جهان و حسادت دیگر اعضای داعش، ممکن است دیگر برای این گروه مفید نباشم. به همین دلیل ممکن است به سرنوشت قربانیانم دچار شوم.»

جلاد داعش (1) جلاد داعش (2) جلاد داعش (3) جلاد داعش (4)

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟