ثبت نام بیش از 100 هزار نیروی مردمی برای مبارزه با داعش

  • انتشار: ۲۵ جوزا ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 6299

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، «معین الکاظمی» یکی از مقامات ارشد نیروهای بسیج مردمی مقابله با داعش (الحشد الشعبی) از تداوم روند عضویت در نیروهای داوطلب جنگ با تروریستها خبر داد.

به دنبال فتوای سال گذشته آیت‌الله سیستانی برای جنگ با داعش، حضور گسترده مردم این کشور برای پیوستن به مبارزه با تروریست‌ها تا آنجا گسترده بود که حیدر العبادی در اظهارات اخیر خود اذعان کرد فتوای این مرجع عالیقدر ناجی عراق بود .

شبکه کردزبان «روداو»  امروز دوشنبه در گزارشی به نقل از یکی از اعضای ارشد «بسیج مردمی عراق» یا همان «الحشد الشعبی» از ادامه داشتن روند نام نویسی داوطلبان برای مقابله با داعش خبر داد.

«معین الکاظمی» عضو کمیته رهبری «بسیج مردمی عراق»  با بیان اینکه ۱۰۰ هزار داوطلب برای مقابله با تروریستها نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: «داوطلبانی که به گروه پیوسته‌اند اغلب کارگران و دانش‌آموزان و دانشجویان هستند. آنها از فتوای رهبر شیعیان برای جنگ با داعش پیروی کردند».

او همچنین تاکید کرد که پلیس عراق و فرماندهان نیروهای داوطلب در حال آموزش نیروهای تازه وارد هستند تا آنها را برای مقابله با تروریستها به خط مقدم اعزام کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟