تیم انتخاباتی عبدالله: انتخابات به دور دوم نمیرود

  • انتشار: ۱۶ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 69894
فضل احمد معنوی

تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کرد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در دور اول مشخص خواهد شد و به دور دوم نمی رود.

فضل احمد معنوی، عضو ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی در یک نشست خبری تاکید کرد: «به مردم اطمینان می دهم که خواب انتخابات ۲۰۱۴ تکرار نمی شود و حکومت موقت یک کابوس بیش نیست و این انتخابات یک برنده دارد و محاسبه ما نشان می دهد انتخابات به دور دوم نمی رود.»

وی با بیان اینکه برخی اشخاص بار دیگر در جغرافیای مشخصی تقلب کرده اند از جامعه بین المللی خواست که به کمیسیون انتخابات در زمینه شفاف سازی آرا کمک نماید تا این کمیسیون نتیجه انتخابات را زودتر اعلام کند.

این عضو ستاد انتخاباتی عبدالله از دولت کنونی افغانستان نیز خواست که از مداخله در کار کمیسیون های انتخاباتی دست بردارد زیرا هرگونه استفاده از ابزار حکومتی می تواند منجر به مشکلات بعدی شود.

وی با مبالغه آمیز خواندن آمار رای دهندگان که توسط کمیسیون انتخابات منتشر شده بود گفت: کمیسیون انتخابات باید هرچه زود تر آمار شرکت کنندگان را بر اساس آرای بایومتریک اعلام کند.

تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله همچنین تاکید کرد که تاخیر در اعلام نتیجه انتخابات به حکومت داری صدمه می زند و نتیجه باید هرچه زودتر اعلام شود.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 6 میزان برگزار شد و نتایج ابتدایی آن قرار است 27 این ماه اعلام شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟