توفان یوونتوس؛ رویای زوج نیمار- رونالدو کلید خورد

  • انتشار: ۲۷ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 66693

یکی از خبرهای مهم این روزهای رسانه‌های اروپا، مقصد احتمالی نیمار، فوق ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن برای فصل آینده است.

او که به نظر می‌رسید  بار دیگر به تیم بارسلونا بازگردد، با توجه به پیوستن آنتوان گریزمان به آبی‌اناری‌ها، اکنون شانس خود را برای بازگشت به نیوکمپ از دست رفته می‌بیند.

امروز نشریه موندو دیپورتیوو هم در گزارشی مدعی شد نیمار از حضور در بارسلونا ناامید شده و به دنبال انتقال به تیم دیگری است.

از رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ و منچستریونایتد، به عنوان تیم‌هایی یاد می‌شود که احتمالاً تلاش خواهند کرد  تا این فوق‌ستاره را جذب کنند. البته گفته می‌شود زیدان، علاقۀ چندانی به این بازیکن ندارد و این موضوع، احتمال حضور او در جمع کهکشانی‌ها را کاهش می‌دهد.

همچنین تیم‌های بایرن و منچستر از لحاظ مالی شانس زیادی برای به‌ خدمت گرفتن نیمار ندارند، مسئله‌ای که فرصت را برای یوونتوس فراهم می‌کند تا خط حملۀ خود را آتشین‌تر کند.

در همین رابطه، شبکه رای اسپورت ایتالیا مدعی شد، مذاکره مدیر باشگاه یوونتوس با پدر نیمار برای انتقال این بازیکن به بیانکونری آغاز  شده است و در  اولین جلسه دو طرف به بررسی احتمال حضور نیمار به تورین پرداخته‌اند.

به نوشته ورزش سه،با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می‌رسد فوق ستاره برازیلی به یوونتوس بسیار نزدیک شده است و در صورت توافق نهایی، باید شاهد زوج رویایی رونالدو-نیمار در فصل جدید فوتبال اروپا باشیم!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟