تلفات سنگین داعش در حمله موشکی سپاه

  • انتشار: ۲۹ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 25741

از سوی دیگر منابع رسانه ای و میدانی داعش نیز ضمن تایید اصابت دقیق موشکهای ایرانی به مراکز داعش در شهر المیادین واقع در شرق سوریه اطلاعات جدیدی را از محل اصابت موشکها منتشر کرده اند. بنابراین اطلاعات، دو فروند از شش موشک شلیک شده سپاه پاسداران مرکز فرماندهی داعش در شهر “المیادین” واقع در شرق استان دیرالزور و سوریه را هدف قرار داده که طی آن “ابوعاصم اللیبیایی” فرمانده این گروه تروریستی تکفیری در شهر المیادین به همراه “عبدالقادر الفرانی ملقب به ابوالحارث” معاونش به همراه چند تن از محافظان این مقر به هلاکت رسیده اند.

 

از سوی دیگر 4 موشک شلیک شده نیز به یک بیمارستان میدانی داعش اصابت کرده که موجب کشته و زخمی شدن کلیه حاضران شده است. این بیمارستان میدانی در محل یک ساختمان آموزشی مستقر و در لحظه اصابت موشکهای سپاه، ده ها تن از تروریستهای داعش برای دریافت خدمات درمانی در آن مستقر بودند که همگی به هلاکت رسیده اند.

 

لازم به ذکر است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو شب پیش در واکنش به جنایت گروه تروریستی تکفیری داعش در حمله به مردم بی گناه شهر تهران اقدام به شلیک 6 فروند موشک بالیتسک میان برد از نوع “ذوالفقار” به دو مرکز فرماندهی و استقرار داعش در شهر “المیادین” واقع در جنوب شرقی استان دیرالزور (شرق) سوریه کرد. این عملیات با هماهنگی کامل کشورهای عراق و سوریه صورت گرفت که طی آن موشکها پس از شلیک از پایگاه های نظامی سپاه در استانهای کردستان و کرمانشاه دقیقا به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟