تلاش مسی برای انتقال گریزمان به بارسلونا

  • انتشار: ۲۸ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 61756

لیونل مسی، کاپیتان 31 ساله بارسلونا، شخصا برای انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا وارد عمل شده است.

یک سال قبل گریزمان تا آسانه انتقال به بارسلونا پیش رفت اما این ستاره 28 ساله در نهایت با انتشار فیلمی احساسی مدعی شد قصد دارد در اتلتیکومادرید بماند و حالا گریزمان بعد از گذشت مدتی تصمیم خود را عوض کرده است.

روخی بلانکوس دو روز قبل رسما اعلام کرد گریزمان فصل بعد در واندا متروپولیتانو جایی نخواهد داشت تا گمانه زنی ها در مورد مقصد این بازیکن آغاز شود. به نظر می رسد بارسلونا از شانس بیشتری برای خرید مهاجم فرانسوی برخوردار است و در این میان لیونل مسی نیز با تماس با گریزمان، وی را برای این انتقال قانع کرده است.

رادیو مارکا مدعی شد جلسه ای میان گریزمان و مدیران اتلتیکومادرید برگزار شده و در این نشست گریزمان به سران باشگاه اطلاع داده زمانیکه لیونل مسی از شما می خواهد راهی بارسلونا شوید، نمی توانید به خواسته او پاسخ منفی دهید.

البته مشخص نیست آیا مسی خودش شخصا تماس گرفته یا غیرمستقیم به گریزمان برای حضور در بارسا پیشنهاد داده است، زیرا برخی منابع اسپانیایی مدعی شد این پیغام از طریق جرارد پیکه، دوست صمیمی گریزمان به وی رسیده است.

به هرحال علیرغم عدم موافقت برخی مدیران بارسا برای خرید گریزمان،همچنان آبی اناری ها از بالاترین شانس برای جذب این بازیکن برخوردارند و احتمال دارد بزودی مراسم معارفه گریزمان در استادیوم نوکمپ برگزار شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟