تعدادی از باشندگان فراه خواهان برکناری والی و رئیس امنیت ملی این ولایت شدند

  • انتشار: ۱ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 35901

تعدادی از باشندگان ولایت فراه در اعتراض به افزایش ناامنی های اخیر در این ولایت با مسدود کردن بازار و بستن دکان های خود خواهان برکناری والی و رئیس امنیت ملی این ولایت شدند.

دادالله قانع، نماینده مردم فراه در شورای ولایتی می‌گوید، معترضین با تجمع در مقابل ساختمان ولایت فراه، خواهان برکناری والی و رئیس امنیت ملی این ولایت شدند.

آقای قانع؛ والی و رئیس امنیت ملی این ولایت را به حمایت از هراس افگنان متهم می‌کند و می‌گوید، هر شب چندین پاسگاه امنیتی سربازان افغان در حومه و مرکز شهر فراه به دست طالبان سقوط می‌کند.

این عضو شورای ولایتی فراه می‌گوید، دیشب نیز دو پوسته امنیتی در مرکز شهر فراه به دست طالبان سقوط کرد.

دادالله قانع، نماینده مردم فراه در شورای ولایتی می‌گوید، گل بهار مجاهد، آمر امنیت قوماندانی امنیه این ولایت دیشب در انفجار ماین کنار جاده، کشته شد و هشت سرباز پولیس ملی نیز مفقود اند.

ناصر مهری، سخنگوی والی فراه نیز تأیید می‌کند، پس از حمله گروهی طالبان بر پوسته امنیتی سربازان پولیس ملی در قریه “مساو”، زمانی که آمر امنیت برای کمک به آنها می‌رفت، در مسیر دوراهی قریه “مساو” موتر حامل وی با ماین کنار جاده برخورد کرد.

چند روز پیش نیز معاون والی فراه و اعضای شورای ولایتی این ولایت از وضعیت وخیم امنیتی در این ولایت انتقاد کرده و گفته اند، اگر به زودی نیروهای امنیتی بیشتری به این ولایت اعزام نشوند، احتمال زیاد وجود دارد که ولایت فراه به دست طالبان سقوط کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟