تظاهرات هزاران اردنی و یمنی در حمایت از مسجد الاقصی

  • انتشار: ۳۱ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 26821

بعد از محدودیت های رژیم صهیونیستی در مسجد القصی و کشته و زخمی کردن تعدادی از نمازگزاران، هزاران تن از شهروندان اردنی و یمنی خواستار بازگشایی این مسجد بروی نمازگزاران شدند.

به نقل از خبرگزاری های اردنی، شهروندان اردنی راهپیمایی خود را از مقابل مسجد الحسینی در امان پایتخت اردن شروع کردند و خواستار بازگشایی مسجد مبارک الاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی شدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی، پارچه نوشته هایی را با خود داشتند که روی آنها شعارهایی از جمله «انتفاضه تا آزادسازی بیت المقدس ادامه دارد»، «جان همه ما فدای مسجد الاقصی» و «همانا مسجد الاقصی باور و عقیده ماست»، نوشته شده بود.

گفتنی است، در جریان درگیری های امروز مردم فلسطین با نظامیان صهیونیست 4 فلسطینی از جمله یک کودک شهید و 400 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین آسوشیتد پرس گزارش داده است، هزاران تن از مردم یمن که بیشتر آنها حامیان جنبش انصار الله این کشور بودند، روز جمعه در حمایت از مردم فلسطین در صنعا پایتخت این کشور راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی ضد رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند.

محل تجمع راهپیمایی کنندگان، مهمترین بولوار شهر صنعا موسوم به «خیابان 60» بود.

بسیاری از آنها نیز پارچه نوشته هایی در دست داشتند که شعار جنبش انصار الله یعنی “الله اکبر؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ پیروز باد اسلام” نوشته شده بود.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟