تصاویری عجیب و وحشتناک که در تاریخ ثبت شدند بی آنکه حقایقشان کشف شود!

  • انتشار: ۱۵ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 112116

به نقل از پاکت لینت؛ مسائل رمزآلود و حقایق کشف نشده معمولا از جذابیت بالایی برای افراد مختلف جامعه برخوردار هستند و واکنش‌های متفاوتی نسبت به نشان داده می‌شود. برخی شاید با دیدن و شنیدن آن‌ها به وجد آمده و شگفت زده شوند و برخی نیز وحشت زده!

در این گزارش کوتاه برخی از مشهورترین عکس‌های بیگانه‌ها و هیولا‌ها که تاکنون گرفته شده است را به اشتراک گذاشته‌ایم تا نشان دهیم که چقدر جهان عجیب و شگفت انگیز است.

رویداد تونگوسا ۱۹۰۸

در ژوئن ۱۹۰۸ یک انفجار بسیاربزرگ در نزدیکی یکی از رودخانه‌‎های روسیه رخ داد که بر اثر آن ۷۷۰ مایل از جنگل کاملا مسطح شد و ۸۸ میلیون درخت از بین رفت اما در کمال تعجب هیچ تلفات جانی نداشت. دلیل این انفجار که گفته می‌شود هزار برابر شدیدتر از انفجار هیروشیما بوده است هیچگاه به طور قطع مشخص نشد اما محققان آن را به چیزی خارج از جو زمین نسبت داده اند.

حادثه گذرگاه دیاتلوف ۱۹۵۹

در سال ۱۹۵۹ ، در اعماق کوههای اورال روسیه ، یک گروه باتجربه از کوه نوردان تحت شرایط مرموزی جان خود را از دست دادند که هرگز به اندازه کافی توضیح داده نشد. محققان کشف کردند که قربانیان در حالی که کمترین لباس را پوشیده بودند با وجود دمای حدود ۳۰ درجه سانتیگراد ، چادر خود را سوراخ کرده و از چیزی فرار کرده بودند.

تعدادی از قربانیان در اثر هیپوترمی جان خود را از دست دادند اما برخی از آن‌ها از نظر شکستگی جمجمه، شکستگی‌های بزرگ قفسه سینه و ضربه مغزی جان خود را از دست داده بودند. یکی دیگر از قربانیان با جراحات اساسی و همچنین از دست دادن زبان، چشم و لب پیدا شد. چندین نظریه در مورد علت فرار کردن کوهنوردان و اینکه سرانجام چه عواملی باعث کشته شدن آن‌ها شده است وجود دارد ، اما هیچکدام نتیجه قطعی نداشته و مرگ آن‌ها همچنان یک معما است.

اکتوپلاسم سنس (۱۹۱۲)

در دوره اکتوپلاسم سنس، بشر به شدت غرق معنویات و ارتباط با ارواح و مردگان شده بود. در این تصویر مشاهده می‌شود با به کارگیری روشی که در آن زمان مرسوم بوده یک نور در میان دستان این زن ایجاد شده و اتفاقاتی در پشت سرش رخ می‎دهد.

شیء ناشناخته در آسمان نزدیک کاخ سفید

در سال ۱۹۵۲ چندین کنترل کننده ترافیک هوایی از چندین فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی در نزدیکی واشنگتن دی سی گزارش دادند که بر روی صفحه رادارهای خود ناگهان شیئی ناشناخته دیده اند. هنگام پرسش از خلبانان محلی ، به کنترل کنندگان گفته شد که تعدادی “چراغ روشن” در آسمان نزدیک کاخ سفید دیده شده است.

 هفته بعد، بار دیگر این اتفاق افتاد، هواپیماهای جنگی برای رهگیری درگیر شدند اما جت‌ها نتوانستند سرعت اجسام پرنده ناشناس را مطابقت دهند. این مشاهدات به لیست اضافه شده توسط دولت تحت پروژه آبی کتاب مورد بررسی قرار گرفت اما هیچ چیز دیگری مشخص نشد.

هرم قمری ناسا (۱۹۷۲)

در سال‌های اخیر، تصاویری از ماه ثبت شده که وجود اهرام بر روی آن را نشان می‌دهد اما این تصاویر هرگز توسط ناسا منتشر نشد و هیچ توضیح، تأیید یا تکذیبی هم درمورد آن وجود ندارد.

مرد فضایی ۱۹۶۴

جیم تمپلتون در حالی که در یک سفر یک روزه به Burgh Marsh در کامبریای انگلیس بود، از دخترش چندین عکس گرفت که در یکی از آن‌ها مردی را با لباس فضایی سفید پشت سر او ایستاده است. جیم قسم می خورد که در زمان ثبت عکس شخص دیگری در آن‌جا وجود نداشت.

هیولای جزیره هوک ۱۹۶۴ 

در تابستان ۱۹۶۴ ، رابرت لو سررک در حالی که با خانواده اش در سفر با قایق بود ، موجودی را در آب‌های استرالیا دید که از نظر اندازه، هیولا به نظر می‌رسید. این موجود که حدود ۸۰ فوت طول دارد، دارای ویژگی‌های مار مانند و چشمانی در بالای سر خود است، این موجود به سرعت به عنوان هیولای جزیره هوک شناخته شد.

افسانه  Bigfoot  

Bigfoot افسانه ای است که قدمت آن به سال ۱۸۶۷ برمی‌گردد و چندین نفر گزارش داده اند که “مردان وحشی” عظیم الجثه را در جنگل ها و کوه های مناطق شمال غربی اقیانوس آرام ایالات متحده و کانادا سرگردان دیده‌اند.

در سال ۱۹۶۷ ، راجر پترسون و رابرت گیملین ، معروف ترین و شناخته شده ترین فیلم موجود در مورد Bigfoot را ضبط کردند. اصالت آن در دهه‌های بعد بسیار مورد اختلاف بوده است، اما مطمئناً نکته قانع کننده‌ای در این مورد وجود دارد.

عکس چهره بر مریخ (۱۹۷۶)

یکی دیگر از رازهای مرتبط با ناسا این بار در اطراف مریخ قرار دارد. فضاپیمای وایکینگ ۱ عکس هایی از سطح مریخ را به تصویر کشید که به نظر می‌رسید چهره‌ای از زمین به سفینه فضایی نگاه می کند. عکس‌های جدیدتر با لنزهای با وضوح بالاتر تصویر واضح تری را ارائه داده اند.

موجود شیطانی روی تخت بیمارستان

ظاهراً این صحنه تار توسط دوربین مداربسته اتاق بیمارستان ثبت شده است. دیدن آن کمی سخت است ، اما به نظر می رسد یک موجود شیطانی عجیب و غریب و تقریبا کوچک بر روی تخت راه می رود.

عکس غیرقابل توضیح در مریخ (۲۰۱۷)

در سال ۲۰۱۷، مریخ نوردی کنجکاو تصویری را ضبط کرد که به نظر می رسد یک شیء ناشناس در سطح مریخ را نشان می دهد. نظریه پردازان  این تصویر را اثبات وجود حیات فرازمینی می دانند.

افسانه چوپاکابرا (۲۰۱۶) 

افسانه Chupacabra ریشه آن در قاره آمریکا است ، جایی که گفته می شود موجودی به سرزمین‌ها و حیوانات حمله می کند و به کشتن دام‌ها و نوشیدن خون آن‎ها می‌پردازد. گزارش‌های مربوط به Chupacabra از آن زمان در سراسر جهان منتشر شده است و در سال ۲۰۱۶ یک فیلم در صحرای پرتغال ضبط شد.

به نظر می رسد این ویدئو یک جانور شبیه انسان را نشان می دهد که در بیابان قدم می زند و سپس در پشت بوته ناپدید می شود. دقیقاً مانند همه فیلم های Bigfoot ، فیلم از راه دور و کیفیت پایین است ، بنابراین قضاوت در مورد صحت آن زیاد مورد قبول نیست.

هیولای لوخ نس (۵۶۵ میلادی)

نسی موجود افسانه ای است که در لوک نس اسکاتلند زندگی می کند. این هیولا شاید قدیمی ترین راز غیرقابل توضیح در لیست ما باشد زیرا اولین گزارشات مربوط به مشاهده آن به ۵۶۵ میلادی برمی‌گردد. از آن زمان، بسیاری از مردم ادعا کرده اند که هیولای لوخ را می‌بینند اما همچنین مشاهدات دروغین، حقه بازی‌ها و شناسایی‌های غلط بسیاری وجود دارد که شامل درختان تا گازهای طبیعی است.

مرگ الیزا لام (۲۰۱۳)

در سال ۲۰۱۳ ، الیزا لام در هتل سیسیل در لس آنجلس اقامت داشت. وی در طول اقامت گم شد و بعداً در مخزن آب در پشت بام هتل کشف شد. چندین واقعیت غیرمعمول در مورد این پرونده وجود داشت که آن را مرموز کرد، از جمله یک فیلم منتشر شده توسط دوربین آسانسور که از سوار شدن او به بالابر، فشار دادن چندین دکمه با ترس و عجله و تلاش برای پنهان کردن خود از دید کسی یا چیزی بود.

دسترسی به پشت بام هتل در زمان مرگ وی مسدود شده بود. اگرچه مرگ وی به طور رسمی “غرق شدن تصادفی” نامگذاری شد، اما بسیاری از نظریه های دیگر وجود دارد که نشان دهنده قربانی شدن وی توسط یک قاتل زنجیره ای است.

چراغ‌های هسدالن (۲۰۰۷)

در بالای دره های هسدالن در مرکز نروژ، یک سری چراغ های غیر قابل توضیح به طور منظم در طول شبانه روز ظاهر می شوند. بعضی اوقات چراغ‌ها بیش از یک ساعت ظاهر می شوند، گاهی اوقات فقط برای چند ثانیه در آنجا هستند. این یک اتفاق منظم است و بسیاری از نظریه‌پردازان بشقاب پرنده‌ها  ادعا می‌کنند که چراغ‌ها منشأ فرازمینی دارند.

دانشمندان اما چراغ‌ها را به واکنش شیمیایی و الکتریکی ناشی از واکنش فلزات و مواد معدنی مختلف در دامنه تپه محلی نسبت به محیط زیست نسبت داده اند.

منبع: yjc

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟