تشییع جنازه «سیاستهای دولت» در کابل

  • انتشار: ۲۰ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعیتیتر 1
  • شناسه مطلب: 11396

پیکرهای 7 شهید سربریده شده توسط داعش بر روی دستان صدها معترض کابلی بسمت ارگ ریاست جمهوری درحال تشییع است.

به گزارش خبرگزاری اطلس، اجساد این شهدا پس از تشییع در زابل، اواخر دیشب وارد کابل شده و صبح امروز در حرکتی اعتراض آمیز توسط مردم کابل در خیابان درحال تشییع است.

جمعیت معترض لحظه به لحظه در حال افزایش است و تعدادی از نمایندگان مجلس نمایندگان نیز در دهمزنگ به مظاهره‌کنندگان پیوسته و در حمایت از معترضان شعار می‌دهند.

تشییع کنندگان شعارهای تندی نسبت به سیاست های دولت وحدت ملی سرمیدهند. رهبر بی کفایت نمی خواهیم، دولت بی کفایت جنایت جنایت، ع و غ حیا کن حکومت را رها کن، به گلویت قسم به سر بریده ات قسم انتقام انتقام، این ها قسمتی از شعارهایی است که معترضان سر می دهند.

«محمد حسین زاده» یکتن از باشندگان کابل که در این تشییع جنازه حضور دارد در گفتگو با خبرگزاری اطلس عنوان کرد که امروز در حقیقت مردم برای تشییع جنازه سیاستهای غلط و یک بام و دوهوای حکومت وحدت ملی به خیابان ها آمده اند. «علی هزاره» از دیگر فعالان این مظاهره نیز معتقد است اگر در جنایت قبلی گروه های تروریستی کدام برخورد قاطع با آنها صورت میگرفت، این فاجعه بهیچ عنوان رقم نمیخورد.

معترضان می گویند که حکومت در رهایی این افراد کوتاهی کرده و باید پاسخگوی عوامل بعدی آن باشد و همچنان معترضان خواهان دستگیری و محاکمه عاملان این جنایت هستند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟