ترندهای لباس در سال ۲۰۲۱

  • انتشار: ۱۴ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 105937

افراد علاقه مند به مد و فشن، همیشه جزء کسانی هستند که دوست دارند در این زمینه از بقیه جلوتر باشند و اولین ترندهای هر سال را بر تن می کنند.

دنیای مد و فشن مانند یک ماراتن طولانی است که در هر سال طراحان مطرح دنیا گرد هم می آیند و ترند لباس سال را رقم می زنند.

ترندهای لباس در سال 2021
ترندهای لباس در سال ۲۰۲۱

این طراحان برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ نیز طرح‌ های متفاوتی را پیشنهاد کرده‌اند. دنیای مد و فشن همیشه با خلق انواع جدید مد، مدام در حال شگفت زده کردن طرفداران خود در سراسر دنیا می باشند.

در شروع هر فصل از سال فرصتی برای هنرنمایی این طراحان مطرح لباس و فشن پیش می آید تا خلاقیت ‌های خود را در برترین صحنه‌های نمایش مد و فشن در معرض نمایش بگذارند.

در حقیقت از هفته‌ های فشن شهر نیویورک بگیر تا لندن و یا میلان و پاریس، همیشه پر از ایده ‌ها و طرح ‌های جدید هستند و سبک ‌های جدید در همین محافل ارائه می‌ شود تا افراد مشتاق به مد و فشن از آ ن‌ها استفاده کنند.

لباس های زمستانی

ترند لباس‌ های پاییزه و زمستانه طراحان مد، زمستان امسال هم مانند هر سال دیگر با یک استایل متفاوت به دنیای مد و فشن وارد شدند.

سبک پوشاک ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را باید ترکیبی از گرایش ‌های رمانتیسمی، کولی‌وار و بورژوا دانست که با اضافه کردن پارچه‌ های اضافی و پرحجم کردن لباس ‌ها، به وجود آمده است.

جذابیت لباس‌ های امسال ، متناسب با هر شخصیتی است و کافی است هر فرد آن چیزی را که مناسب خود و سلیقه اش می‌ داند، انتخاب کند و لباس های دل خواه خود را بدوزد. در ادامه ی این مطلب مدل‌های ترند فصل پاییز و فصل زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم.

بوهمین (هیپی)

بوهمین معنای استایل کولی‌وار و هیپی می‌ دهد که در سده‌ های گذشته در اروپا رواج داشته است. این سبک از سال‌ های ۱۹۵۰ وارد دنیای مد و فشن شد و طراحان را علاقه ‌مند کرد تا از این سبک برای خلق آثار جدیدی استفاده کنند.

ترندهای لباس در سال 2021
ترندهای لباس در سال ۲۰۲۱

در تیپ بوهمین، پوشاک با سبکی بر پایه احترام به طبیعت دوخته می ‌شود که اکثر پارچه ‌های استفاده شده در آن از الیاف طبیعی هستند. در این مدل هیچ قید و بندی وجود ندارد و لباس های بسیار گشاد و آزاد همراه با پارچه‌ های طرح دار است.

طرح ‌های فصل پاییز و زمستان امسال برگرفته از همین استایل است که یک ظرافت شکیل همراه با لباس ‌های شلوغ و آزاد را نشان می دهد که گلدوزی ‌ها و طرح ‌های کشیده شده بر روی پارچه های  بسیار فاخر می‌ باشد و در حقیقت تمایل به سوی این سبک مد و پوشش را منطقی و با ارزش می‌ کند.

لباس های چروک و پلیسه

از دیگر ترندهای سال جدید، برگشت به مدل های چین‌چین و چروک است. پیراهن ‌های کوتاهی که بر روی آن چین و پلیسه ‌های بسیاری شکل بسته و یک ظاهر جذاب و شیک را به افراد می‌دهد.

انتخاب یک لباس سفید چین‌ دار همراه با یک دامن گشاد و پالتو که جیب ‌دارد، یک ایده جالب برای شیک‌ پوشی است که می‌توان آن را جز گزینه ‌های برتر پوشاک پاییزه و زمستانه ۲۰۲۰-۲۰۲۱ دانست.

نقره‌ای براق

کسانی که به این رنگ علاقه دارند آن دسته افرادی هستند که دوست دارند در دنیای مد و فشن امسال بدرخشند. مد امسال فصل پاییز و فصل زمستان با به کار گیری رنگ ‌های لوکسی مانند نقره‌ای، تحول عجیبی را به وجود آورده است تا افراد متفاوت ‌تر از سال ‌های گذشته شوند.

در ترند لباس امسال شاهد لباس‌های بلند، پر از کریستال، بندهای بلند و درخشش زیبای رنگ نقره‌ای هستیم.

لباس های شنل وار

اگر از آن دسته افرادی هستید که در دنیای فشن و مد سر در سرها دارید؛ در سال پیش با این سبک لباس متفاوت از هر زمان دیگری خواهید درخشیدکرد.

ترندهای لباس در سال 2021
ترندهای لباس در سال ۲۰۲۱

در ترند امسال، شنل باز هم جای خود را حفظ کرده که این استایل فراتر از مدگرایی ست و در حقیقت استفاده از آن یک تکرار زیبا می ‌باشد.

شنل ‌یک جورهایی جایگاه ثابتی در میان لباس‌ های مخصوصا، پاییزه پیدا کرده است. شنل ‌ها بسیار آزاد، راحت و شیک هستند. افرادی که با مد و فشن آشنا هستند به خوبی می‌ دانند که استفاده از آن تا چه حد به شیک‌ پوشی آنان کمک می ‌کند.

لباس ماتریکس

اگر مدل لباس پوشیدن بازیگر فیلم ماتریکس را دیده باشید می توانید این مدل لباس را در ذهن خود تداعی کنید. بارانی‌ های بلند، تنگ و سیاهی که به خوبی در صنعت مد و فشن هم وارد شده تا طراحان و علاقه‌مندان از این استایل به عنوان مد سال استفاده کنند.

اگر شما به دنبال استایلی برای نشان دادن جذابیت و قاطعیت خود هستید به سراغ پالتو ماتریکسی بروید و تحولی عجیب به پوشاک پاییزه و زمستانه خود بدهید.

لباس سبک مانیفست

از دیگر استایل های جالب ترند سال جدید، به کار گرفتن سبک مانیفسنت در طرح ‌های مد و فشن امسال است. در حقیقت باید مد و فشن امسال را جسورانه بدانیم.

طرح مانیفسنت از ملکه شیطانی یک فیلم الهام گرفته است. یک جادوی سیاه که قابلیت این را دارد که شما را به عمق تاریکی فرو می‌ برد. پالتو های  برگرفته از طرح مانیفست، بلند، تا حدودی گشاد و یقه‌های خشک و تیزی دارد.

لباس های عروسکی

طراحان مد و فشن امسال شما را با استایلی گاه رمزآلود، گاه اسپرت و گاه نوستالژی‌های دوران کودکی آشنا می‌کنند. لباس‌های عروسکی در حقیقت شخصیت دوران کودکی افراد را در یک بعد جدید به چالش می‌کشد.

ترندهای لباس در سال 2021
ترندهای لباس در سال ۲۰۲۱

لباس های مخمل

مخمل همیشه جایگاه ثابتی در بین پوشاک پاییزه و زمستانه داشته است که می‌توان از آن در دوخت انواع مانتو پاییزه و پالتو استفاده کرد. به همین خاطر با فرا رسیدن فصول سرد سال طراحان مد و فشن به سراغ پارچه مخمل می‌روندو.

اما امسال تنها مخمل مشکی در دنیای مد و فشن جایگاه مهمی به دست آورده است. مخمل مشکی استایل زیبا و وصف‌ناپذیری به وجود می آورد.

لباس های تمام گلدوزی

استفاده از هنر گلدوزی ظریف و نقش و نگارهای سنتی زیبا، نشان از فرهنگ بومی بر روی کت‌ های بلند به فرم راحت و آزاد دارد و در ترند ۲۰۲۱ جایگاه خاصی دارد.

استفاده از این دست گلدوزی ها، طرح ‌های هندی، نقش ‌هایی از فرهنگ سرزمین‌ های مختلف‌ و نمایشی از هنر مناطق متفاوت پارامتری بوده که هنر فشن بر روی آن مانور داده است.