ترندهای رنگ مو و آرایش در سال ۲۰۲۱

  • انتشار: ۲۹ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 105941

همان طور که می دانیم سال جدید میلادی با شروع فصل زمستان همراه شده است و کسانی که با مد و زیبایی سر و کار بیشتری دارند می دانند که هر فصلی رنگ موی خاص خود را می طلبد.

بهره گرفتن از ایده های جدید برای رنگ مو و ترندهای آرایش مو برای سال ۲۰۲۱ می تواند به شما کمک کند تا رنگ موی مورد علاقه و جدید خودتان را خیلی راحت تر انتخاب کنید و با این تغییر در رنگ موها، احساس خیلی بهتری نسبت به خودتون پیدا کنید.

ترندهای رنگ مو در سال 2021
ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱

هر چند در سال جدید به علت ویروس منحوس کرونا و شرایط قرنطینه، بسیاری از آرایشگاه‌ ها و مراکز تخصصی رنگ مو فعالیت خودشان را متوقف کرده اند و خیلی از خانم ها روش رنگ کردن مو در خانه رو به خوبی یاد گرفته اند.

ما در این نوشته سعی کرده ایم تا رنگ موهای ترند و پرطرفداری که در سال ۲۰۲۱ مد شده اند را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با ایده های این مقاله بتوانید موهای خود را زیباتر از گذشته کنید.

 شکلاتی تیره       

این نوع از رنگ های مو شاید یکی از فوق العاده ترین و محبوب ترین رنگ موها در سال ۲۰۲۱ هست که می توانید به راحتی در خانه و بدون نیاز به سالن آرایش روی موهای تان قرار دهید و مویی زیبا و جدید داشته باشید.

در حقیقت این رنگ مو در دسته رنگ موهای طبیعی قرار می گیرد که برای هر سن و سالی مناسب است و شما می توانید از آن در تمام فصل های سال استفاده کنید.

بالیاژ قهوه ای

از دیگر انتخاب های زیبایی که افراد برای رنگ موهای خود می توانند داشته باشند بالیاژ و آمبره مو است که در واقع یکی از بهترین انتخابها برای کسانی است که تمایلی به یک دست رنگ کردن موهای شان ندارند و می خواهند جلوه‌ای متفاوت و زیبا برای موهای خود ایجاد کنند.

این بالیاژ آمبره مو که رِنج رنگ آن از شکلاتی تیره تا رنگ قهوه ای گرم می باشد، جزء انتخاب های خیلی خوب برای شروع سال ۲۰۲۱ هست و درخشش طبیعی و زیبایی را هم برای موهای تان به وجود می آورد.

رنگ کاراملی

اگر شما جزء کسانی هستید که به شکل طبیعی دارای موهای قهوه ای رنگ هستید و تمایل دارید در سال ۲۰۲۱ بدون انجام کار شدید و سخت، رنگ موهای تان را روشن کنید، بهترین پیشنهاد به شما این است که چند رشته هایلایت طلایی در لا به لای موی خود ایجاد کنید.

با این روش، هایلایت ها دقیقا به استخوان گونه برخورد می‌کنند و گرما و روشنایی جذابی در اطراف صورت شما به وجود می آورند.

ترندهای رنگ مو در سال 2021
ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱

مدل های آرایش ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ سرشار است از مدهای آرایشی ساده، جذاب، خلاقانه و خاص که وارد کردنشان به تیپ روزمره شما یا مهمانی کار چندان دشواری نیست.

جدیدترین مدل‌ های آرایش صورت شامل طیفی از کرم ‌پودرها، رنگ‌ های طبیعی و ملایم و حتی پوست کاملا بدون آرایش است. طرفدار هر مدل آرایش صورت که باشید، در مدهای پاییز و زمستان امسال یک انتخاب به سلیقه خودتان خواهید داشت.

آرایش فاقد کرم پودر

اکثر برندها، در نمایش مدهای پاییز از کرم پودر در مدل آرایش استفاده نکردند. البته استفاده نکردن از کرم پودر در آرایش چیز جدیدی نیست، در سال های اخیر میکاپ‌ آرتیست‌ها در بسیاری از آرایش ‌ها، کرم پودر را کنار می‌ گذارند.

شما در آرایش‌ های فاقد کرم پودر می‌ توانید دیگر بخش ‌های آرایشی را هم ساده نگه دارید و از رژ لب‌ های بسیار کمرنگ یا برق لب ‌های بدون رنگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک رژ لب قرمز را به کار ببرید و اجازه دهید لب‌ ها در مرکز توجه قرار بگیرند.

آرایش با پوست خیس

این مدل آرایش هم یکی از جدیدترین انواع آرایش صورت است که ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تکرار شده است. برای این مدل آرایش، شما نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید و کافی است روی گونه ‌ها و برجستگی کنار چشم از هایلایترهای براق استفاده کنید تا ظاهر صورت شما تازه و کمی مرطوب به نظر برسد.

هدف از مدل آرایش با پوست خیس، نمایش تازگی، شادابی و سلامت صورت است.

ترندهای رنگ مو در سال 2021
ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱

کانتور ملایم

در این نوع از آرایش صورت تنها از کمی کرم پودر برای پوشاندن کامل صورت با یک لایه‌ی نازک و بعد کمی هایلایتر و کانتور برای زاویه‌دار و زیباتر کردن فرم صورت استفاده می‌شود.

این مدل آرایش هم همچنان حس یک آرایش کاملا ساده با پوستی پاک، تمیز و بدون کرم پودر را می‌دهد.

بدون آرایش

 از دیگر مدهای آرایشی سال جدید با تمرکز بر پوست ساده، مدل بدون آرایش است که به ویژه در سال‌ های اخیر به یکی از جذاب‌ترین ترندهای آرایشی تبدیل شده است.

استفاده از یک لایه‌ ی نازک از کرم پودر با رنگ متناسب با پوست، یک رژ لب نود یا کمرنگ و کمی ریمل ترکیب اصلی این مدل آرایش است.

شانل یکی از برندهایی بود که در نمایش ‌های مد پاییزی، مدل بدون آرایش را برای بیشتر مدل‌ هایش به کار برده بود.

آرایش طلایی

به طور کلی آرایش متالیک از انواع جذاب مدل های آرایشی سال ۲۰۲۰ است که صد البته در این میان رنگ طلایی حرف اول را می‌زند.

به کار بردن رنگ طلایی برای سایه ی چشم یا استفاده از یک خط چشم مایع با رنگ طلایی باعث می ‌شود چشمان شما درخشش و زیبایی منحصر به ‌فردی پیدا کند.

ترندهای رنگ مو در سال 2021
ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱

آرایش اکلیلی

استفاده از مقداری اکلیل در آرایش از ترندهای اصلی آرایش بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ بود. میکاپ‌آرتیست‌ها تصمیم گرفتند همین راه را در آرایش پاییزی خود هم ادامه دهند. اکلیل در آرایش پاییز امسال بیشتر به عنوان سایه چشم و البته برای آرایش ‌های خاص‌تر در زیر چشم استفاده می‌ شود.

کسانی که می خواهند یک آرایش جذاب و خاص داشته باشید می ‌توانید مقدار بیشتری سایه چشم اکلیلی به کار ببرید. اما برای یک آرایش ساده ‌تر بهتر است مقدار کمی از اکلیل را با نوک انگشت روی پلک خودتان پخش کنید.

آرایش با اپلیکه

استفاده از انواع سنگ‌ های درشت و اپلیکه ‌های سه‌ بعدی در آرایش چشم یکی از کارهای خاص و خلاقانه‌ ای است که در مد پاییز ۲۰۲۰ می ‌توان نمونه ‌های زیادی از آن را پیدا کرد.

استفاده از کریستال ‌های شفاف یا رنگی بزرگ و کوچک در اطراف چشم قطعا به یکی از امضاهای آرایش چشم این دهه تبدیل خواهد شد.