ترفندهایی برای منفی شدن آزمایش اعتیاد

  • انتشار: ۲۲ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 96342

آزمایش اعتیاد در ذات خودش استرس زاست و در بسیاری مواقع با اینکه فرد هیچ اعتیادی ندارد اما در یک نگرانی شدید از اینکه مبادا تست اعتیادش مثبت اعلام شود نوعی ترس در وجودش ایجاد می گردد.

ترفندهایی برای  منفی شدن آزمایش اعتیاد
ترفندهایی برای منفی شدن آزمایش اعتیاد

امروزه برای  استخدام در بسیاری از مشاغل، هنگام ازدواج وحتی هنگام ورود به دانشگاه از فرد تست اعتیاد گرفته می شود و این موضوع سبب می شود فرد به طور ناخودآگاه به این موضوع حساسیت نشان دهد.

و برخلاف گذشته متخصصین با دقت بیشتر و با استفاده از روش های جدید تست اعتیاد را انجام می دهند و همین طور به ترفندهای دور زدن تست اعتیاد واقف هستند.

این داستان دو حالت دارد: این متخصصین می دانند که خوردن چه چیزهایی می تواند آزمایش اعتیاد را مثبت و خوردن چه چیزهایی تست اعتیاد را منفی کند. البته استفاده از کیت های تشخیص که امروزه در بازار موجود است به راحتی می توان اعتیاد فرد را شناسایی نمود.

به هر حال در صوتیکه به تروفند های منفی کردن آزمایش اعتیاد مثل استفاده از ویتامین بی ۲ علاقه مند هستید ما را در خواندن این مطلب همراهی کنید:

عومل موثر بر منفی شدن آزمایش اعتیاد

قبل از اینکه سراغ راه های منفی ساختن آزمایش اعتیاد بروید ایده بدی نیست تا با عوامل موثر در منفی سازی تست اعتیاد آشنا شوید.

به طور کلی می توان سه عامل «سلامت کلی بدن، سن فرد و چاقی و لاغری» را در منفی ساختن تست اعتیاد موثر دانست. نکته دیگر البته مدت ماندگاری مواد اعتیاد آور در بدن فرد معتاد می باشد.

به طور کلی می توان گفت حتی  اگر یک فرد معتاد به مدت ۹۰ روز هیچ موادی مصرف نکند و بعد آزمایش اعتیاد بدهد، جواب اعتیاد او منفی می شود.

ترفندهایی برای  منفی شدن آزمایش اعتیاد
ترفندهایی برای منفی شدن آزمایش اعتیاد

موادی مانند الکل تا ۵ روز در ادرار، ۹۰ روز در تست مو و ۱۲ ساعت در خون می ماند، مورفین تا سه روز در ادرار، بیش از ۹۰ روز در تست مو و ۸ ساعت در خون می ماند.

سایر مواد مخدر نیز به همین نسبت مدت زمان متفاون در ادرار، مو و خون می مانند و دانستن این نکته می تواند به شما کمک کند در انتخاب ترفند مناسب برای منفی سازی تست اعتیاد خود بهتر عمل کنید.

آب بنوشید و جواب آزمایش اعتیاد را منفی کنید

یکی از راه های ساده برای منفی کردن جواب آزمایش اعتیاد نوشیدن آب فراوان می باشد. یک هفته قبل از تست اعتیاد نوشیدن آب را افزایش دهید،

به صورت معمول سعی کنید ۶۴ اونس آب در هر روز بنوشید. به یاد داشته باشید که یک دفعه مقدار زیادی آب ننوشید چون تاثیری در منفی کردن تس اعتیاد ندارد. سموم باید حداقل طی یک هفته از بدن خارج گردد.

ورزش کنید

براساس شواهد علمی بخشی از مواد سمی موجود در مواد مخدر در چربی های بدن معتاد جمع می شود. با ورزش کردن منظم به ویژه قبل از تست اعتیاد می توانید این چربی ها را آب کرده سموم و مواد مخدر را از بدنتان دفع نمایید.

برای این کار سعی کنید ماه ها قبل از تست ورزش کردن را شروع کرده و بعد از تست نیز ادامه دهید. در کنار ورزش سونا نیز می تواند به دفع سموم بدن کمک کند.

سونا عرق کردن را افزایش می دهد و مواد سمی می توانند همراه عرق از بدن دفع گردند. در صورتیکه سونا با ورزش و نوشیدن آب زیاد همراه باشد نتیجه بهتری می گیرید.

کنار گذاشتن نوشیدنی های الکلی و مصرف ب کمپلکس

در صورتیکه حداقل یک ماه قبل از آزمایش  اعتیاد مصرف نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید و از آب و مواد ادرار آور بیشتری استفاده نمایید آزمایش اعتیاد شما منفی خواهد شد. برای اطمینان می توانید قبل از تست مقداری ویتامین ب کمپلکس مصرف کنید تا ادرار شما پر رنگ تر گردد و تست منفی شود.

استفاده از میوه هایی مانند انگور و ذغال اخته

در کنار روش های بالا، نوشیدن آب انگور و ذغال اخته نیز می تواند در منفی سازی آزمایش اعتیاد شما کمک شایانی بکند چون این دو میوه حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند متابولیسم بدن را افزایش داده سبب پر ادراری گشته بدن شما را از سموم پاک کند.

ترفندهایی برای  منفی شدن آزمایش اعتیاد
ترفندهایی برای منفی شدن آزمایش اعتیاد

البته به یاد داشته باشید که آب انگور و ذغال اخته تازه باشد نه صنعتی. روش دیگر برای منفی سازی تست اعتیاد مصرف سرکه سیب به همراه آب حداقل یک هفته قبل از تست می باشد.

سرکه سیب بدن شما را از سموم پاک می کند. البته مصرف سبزیجاتی مانند هویچ، کلم، گوجه فرنگی و دیگر سبزیجاتی که حاوی آب زیادی می باشند را نیز فراموش نکنید.

از هندوانه و انگور نیز زیاد استفاده کنید. استفاده از این سبزیجات و میوه ها که حاوی مقدار زیادی آب می باشند سبب تکرار ادرار و دفع سموم بدن و در نتیجه منفی شدن تست اعتیاد می گردد.

ادرار مصنوعی و قرص های ضد بارداری  

یکی از راه های ساده اما پردردسر خرید ادرار  از فروشگاه های اینترنتی می باشد. البته به یاد داشته باشید که این نوع ادرار قابل تشخیص است که در این صورت عواقب بد قانونی در انتظار شماست.

همین طور برخی می گویند در صورتیکه مقداری آبلیمو و قرص ضد بارداری به نمونه ادرار خود اضافه کنید جواب مثبت خواهید گرفت. این تصور اما اشتباه است و با این کار تنها «PH» نمونه دچار تغییر می گردد که به راحتی با نوارهای ادرار قابل تشخیص می باشد.

یکی از روش های جالب دیگر در منفی سازی تست اعتیاد مالیدن روغن رزماری به سر می باشد. همین طور می توانید موهای خود را با جوش شیرین و آب بشویید. شستن موها با سرکه نتیجه اعتیاد به کوکائین و ماریجوانا را منفی می کند.

 به هر حال در صورتیکه آزمایش اعتیاد در پیش دارید به خاطر استخدام، ازدواج یا دانشگاه و از این بابت نگران هستید می توانید یکی از روش های منفی سازی تست اعتیاد که در بالا گفته شد را امتحان کنید.

البته خیلی هم مطمئن نباشید چون امروزه کیت تشخیص تقلب در نمونه های ادراری وجود دارد که جلو بسیاری از تقلب ها را گرفته است.

نمونه تست های مشکوک تکرار شده به روش «تی ال سی» صورت می گیرد که احتمال منفی کردن تست اعتیاد از سوی فرد تقریبا وجود ندارد.