ترس بارسا از تشکیل زوج نیمار – رونالدو

  • انتشار: ۶ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 67355

ماجرای نیمار و جدایی اش از پاری‌سن‌جرمن حالا چند هفته‌ای است که در رسانه‌های ورزشی جهان مطرح است و کم‌کم تبدیل به داستانی خسته‌کننده شده است. آنچه تا اینجا کاملاً مشخص شده این است که نیمار قصد جدایی از پی‌اس‌جی را دارد و تمایلش به این است که به باشگاه سابق خودش، بارسلونا ملحق شود.

از طرفی گفته می‌شود لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا هم خواستار این است که نیمار به جمع کاتالان‌ها برگردد.

طبق نوشته روزنامه انگلیسی دیلی استار، دلیل ساده‌ای که می‌توان بابت تمایل مسی برای برگشتن نیمار برشمرد این است که او می‌خواهد جام‌های بیشتری را در بارسا به دست بیاورد و می‌داند با حضور ستاره‌ای مثل نیمار رسیدن به این هدف آسان‌تر است.

مسی در مصاحبه‌های مختلفی که داشته هم این موضوع را به صراحت اعلام کرده که دوست دارد نیمار برگردد و اینکه همچنان رابطه نزدیکی با او دارد: «او یک پدیده است. ما هنوز هم با هم در ارتباط هستیم و حرف می‌زنیم. در حقیقت ما یک گروه در واتس‌آپ داریم که شامل من، نیمار و سوارس می‌شود که گروه سه نفره از آمریکای جنوبی نام دارد.».

اما روزنامه دیلی استار در گزارشی دیگر از این نوشته که مسئولان بارسلونا اصلاً نمی‌خواهند نیمار به یوونتوس برود و در کنار رونالدو یک «سوپرتیم» را تشکیل دهد.

قهرمان ایتالیا که در فوتبال این کشور حاکم مطلق است حالا می‌خواهد قدرت خود را در فوتبال اروپا نیز ثابت کند، جایی که از سال ۱۹۹۶ تا کنون نتوانسته‌اند به قهرمانی برسند.

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو هم نوشته نگرانی مسئولان بارسا از این است که یوونتوس بتواند نیمار را به خدمت بگیرد.

به نوشته خبر ورزشی،دو موضوع باعث می‌شود که یوونتوس به خرید نیمار بیش از پیش امیدوار باشد؛ اول اینکه مقامات پاری‌سن‌ژجرمن اصلاً رابطه خوبی با مسئولان بارسلونا ندارند و از دو سال پیش این روابط به شدت تیره است.

از سوی دیگر مالیاتی که در ایتالیا از بازیکنان گرفته می‌شود کمتر از سایر کشور‌های مطرح فوتبال اروپاست و شاید همین موضوع نیز به ترغیب نیمار کمک کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟