ترامپ رئیس دادستان‌های پرونده استیضاح را تهدید کرد

  • انتشار: ۷ دلو ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 75805

«آدام شیف»،‌ عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که هدایت تیم دادستانی محاکمه دونالد ترامپ در سنا را برعهده دارد اعلام کرد که از سوی رئیس جمهوری آمریکا مورد تهدید واقع شده است.

به نقل از یورونیوز، این هشدار از سوی رئیس دموکرات تیم استیضاح کننده دونالد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که رئیس جمهوری آمریکا به تازگی با انتشار توئیتی آدام شیف را «سیاستمداری فاسد و احتمالا یک فرد مریض» توصیف و اعلام کرده است که وی «هنوز بهای آنچه بر سر کشور آورده را نپرداخته است.»

این توئیت بلافاصله با واکنش رئیس مدیران استیضاح ترامپ همراه شد. شیف در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی با اشاره به محتوی پیام توئیتری دونالد ترامپ تصریح کرد این پیام به گونه‌ای نوشته شده که تهدیدی در آن نهفته باشد.

آدام شیف، دادستان سابق و فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد که در حال حاضر ریاست کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا را برعهده دارد به واسطه در دست گرفتن و هدایت روند قانونی استیضاح که قرار است به اثبات اتهام بر ضد دونالد ترامپ در جریان محاکمه وی در مجلس سنا منجر شود هم اکنون به سرسخت ترین مخالف رئیس جمهوری آمریکا در سیاست داخلی این کشور تبدیل شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟