ترامپ: بدون توییتر شاید اینجا نبودم

  • انتشار: ۲۶ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 19747

چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا گفت هیچکس در تاریخ به اندازه وی موضوع پوشش رسانه‌ای تقلب ‌کارانه قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از استفاده مکرر خود از توییتر با وجود جنجال‌هایی که به پا کرده است، دفاع کرد و گفت این شبکه اجتماعی به او امکان داده است بدون فیلتر رسانه‌های «متقلب»، مستقیما با مردم آمریکا ارتباط برقرار کند.

رئیس جمهور آمریکا به فاکس نیوز که یکی از معدود رسانه‌های آمریکایی است که او آن را قبول دارد، گفت: «من فکر می کنم بدون توییتر شاید من اینجا نبودم.»

ترامپ با اشاره به سی ان ان، ان بی سی، سی بی اس همچنین ای بی سی افزود: «من موضوع این همه پوشش رسانه‌ای تقلب کارانه قرار گرفتم.»

وی گفت: «زمانی که من چیزی می گویم، مطبوعات به شیوه درست آن را پوشش نمی دهند. توییتر برای من ابزار فوق العاده‌ای است زیرا می توانم با آن پیام خود را برسانم.»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «بیشتر رسانه‌ها صادق و راستگو نیستند. زمانی که من نزدیک به 100 میلیون نفر را دارم که من را در توییتر همچنین در فیس‌بوک، اینستاگرام و کلی چیزهای دیگر دنبال می کنند، فرم خاص خودم را از رسانه دارم.»

حساب توییتری ترامپ  کمی بیش از 26 میلیون مشترک دارد.

چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: «هیچکس در تاریخ به اندازه من موضوع پوشش رسانه‌ای تقلب‌کارانه قرار نگرفته است.»

دونالد ترامپ اوایل ماه مارچ با رشته توییت‌هایی که در آنها بدون داشتن کوچک‌ترین مدرکی، باراک اوباما رئیس جمهور قبلی آمریکا را به شنود خطوط تلفن خود پیش از هشت نوامبر متهم می کرد، جنجال‌ تازه‌ای به پا کرد.

دوین نونس، رئیس جمهوری خواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: «ما هیچ مدرکی نداریم که چنین چیزی اتفاق افتاده است.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟