بیل گیتس به سینه ترامپ دست رد زد!

  • انتشار: ۱۱ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 40661

دونالد ترامپ به تازگی پیشنهادی به دومین فرد ثروتمند جهان ارائه کرده که به نظر می‌رسد او این پیشنهاد را نپذیرفته است.

به گزارش اطلس پرس، بیل گیتس جزئیات گفتگوی خود با ترامپ را در مصاحبه با وبسایت علمی «stat» افشا کرد و گفت که با رئیس جمهور آمریکا درباره سمت «مشاور علمی» کاخ سفید که از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید همچنان خالی مانده است، گفتگو کرده است.
بنیانگذار مایکروسافت در این خصوص اعلام کرد: به دونالد ترامپ گفتم که خوب، شاید بهتر باشد کاخ سفید یک مشاور علمی داشته باشد. او (ترامپ) هم به من گفت که آیا می خواهی در این سمت خدمت کنی؟ من هم پیشنهاد او را رد کردم و گفتم که در اینصورت نمی توانم به درستی از وقتم استفاده کنم.
بیل گیتس همچنین اعلام کرد که در این مذاکره، با ترامپ درباره واکسن جهانی آنفلوانزا هم صحبت کرده و این طولانی ترین گفتگویی بود که درباره واکسن آنفلوانزا با رئیس جمهور آمریکا داشته است.
با توجه به مقاوم شدن برخی ویروس های آنفولانزا در مقابل داروهای فعلی، نیاز به توسعه واکسنی که افراد را برای چند سال در مقابل انواع مختلف ویروس آنفولانزا مقاوم کند، بسیار حیاتی به نظر می رسد.
مدیرعامل پیشین مایکروسافت از سرمایه گذاری 12 میلیوندالر خبر داد که نیمی از آن توسط «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» و نیم دیگر توسط خانواده «لری پیج»، هم موسس گوگل تامین خواهد شد. این مبلغ در قالب کمک های حداکثر 2 میلیون دالری به پروژه های قابل توجه و نوآورانه اهدا می شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟