بیعت خانواده ملا دادالله با رهبریت طالبان

  • انتشار: ۲۳ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 14825

طالبان اعلام کرد که خانواده و بستگان ملا دادالله پس از نشست با مقامات این گروه و مذاکره طولانی، سرانجام با ملاهبت الله رهبر طالبان اعلام بیعت کردند.

طالبان در سایت رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که برادر و خانواده «ملا دادالله» با «ملا هبت الله» رهبر طالبان بیعت کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه، پس از نشست مقامات امارت اسلامی و بستگان ملا محمد عمر با حاجی عبدالله پدر ملا دادالله و منصور دادالله و پسران و برادرانش از جمله شیرآغا و عبدالخالق مشهور به گران آغا، ملا احسان الله برادر زاده ملا دادالله و دیگر بستگانش و همچنین فرماندهان وابسته این گروه «ملا محمد داود آخند»، «ملا محمد صادق آخند» و همراهانشان با ملا هبت‌الله بیعت کردند.

در این بیانیه آمده است: این افراد تعهد دادند که از طالبان حمایت کنند و با تمام توان خود عملیات دشمنان آنها را خنثی کنند.

در جریان این نشست پدر ملا دادالله گفت: خانواده ما در مقابل روس‌ها جهاد کردند و تحت قیادت طالبان با آمریکایی‌ها هم جهاد کردند.

وی اظهارداشت که ما از امارت اسلامی هستیم و خواهیم بود، کسانی که از نام ما استفاده می‌کنند، مخالفشان هستیم و آنها را شدیدا رد می‌کنیم.

پدر ملادادالله به مخالفان طالبان توصیه کرد: جهاد خود را ادامه دهید و علیه مسلمانان جهاد نکنید، بلکه با کافران جهاد کنید.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟