بیش از 19 کشته و زخمی در حمله تروریستی بر مرکز توزیع تذکره در منطقه برچی کابل

  • انتشار: ۲ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 39798

گزارش های حاکی از آن است که در حمله انتحاری صبح امروز بر تجمع افرادی که برای گرفتن تذکره در یک مرکز توزیع تذکره در ناحیه سیزدهم شهر کابل تاکنون 4 تن جان باخته و بیش از 15 تن دیگر نیز زخمی شده است.

حوالی ساعت 10 صبح امروز درست زمانی که شمار زیادی از مردم برای گرفتن تذکره در یک مرکز توزیع تذکره در حوزه ششم امنیتی تجمع کرده بودند، یک مهاجم انتحاری خودش را منفجر کرده است.

نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله با تأیید این خبر می‌گوید، در این انفجار تاکنون 4 تن جان باخته و حدود 15 تن دیگر زخم برداشته‌اند. به گفته‌ی آقای دانش، تمامی قربانیان غیرنظامیان‌اند.

وحید مجروح، سخنگوی وزارت صحت نیز گفته است که بر اساس آمار ابتدایی، در این انفجار چهار تن کشته شده و ۱۵ تن دیگر زخم برداشته اند.

اما شاهدان عینی می گویند که میزان تلفات این حادثه تروریستی بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده.

اداره‌ی ثبت احوال نفوس برای توزیع شناس‌نامه به باشندگان ناحیه‌ی سیزدهم و ششم شهر کابل، یک مرکز توزیع شناس‌نامه در منطقه‌ی مهتاب‌قلعه، پشت‌سر مکتب آصف مایل ایجاد کرده بود.

این حمله انتحاری در حالی بر یک مرکز ثبت احوال نفوس صورت می‌گیرد که از یک هفتۀ گذشته به این طرف، پروسۀ ثبت نام رأی‌دهندگان برای انتخابات آغاز شده است و شهروندان کابل نیز برای گرفتن تذکره به منظور اشتراک در انتخابات نسبت به گذشته بیشتر به مراکز توزیع تذکره مراجعه می‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟