بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست!

  • انتشار: ۱۳ جدی ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 1
  • شناسه مطلب: 11931

 

در ادامه موج محکومیت حادثه تاسف بار شهادت «شیخ باقر النمر»، شخصیت های افغانستانی نیز همراه با جامعه جهانی با صدور بیانیه هایی، این عمل حکومت سعودی را محکوم کرده و نسب به عواقب آن هشدار دادند.

آیت الله سید حسین ساجدی بنیانگذار حوزه علمیه زینبیه س در کابل نیز بهمین مناسبت پیامی صادر کرده اند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا احزاب 23

بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست!

باکمال تأسف خبرشهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر باقر آل النمر (قدس الله نفسه الزکیه)قلوب همه آزادگان عالم را جریحه دار ساخت.

اوکه با جهادی طولانی در راه خدا و احیای شعائر اهل البیت (علیهم السلام)و دفاع ازمظلومین مشقت های فراوانی چون حبس و شکنجه و جانبازی را تحمل نمود بالاخره توسط بیدادگاه آل سعود برخلاف موازین اسلامی وحقوق بین الملل به شهادت رسید.

او چونان ابوذر، به تعبیر امیر مومنان(علیه السلام) برای خدا برسر ظالمان، غضب نمود ویقینا پاداش او در نزد خداوند سبحان، عظیم خواهد بود.ما مطمئنیم که نام او جاودانه در تاریخ مجاهدت های علمای شیعه ثبت خواهد شد و لکه ننگ اعدام ایشان بردامان آلوده آل سعود باقی خواهد ماند.

در محکومیت این جنایت هولناک و وحشیانه نکات ذیل را یاد آور می شویم :

نخست : این مصیبت بزرگ را به حضرت بقیت الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) مراجع معظم تقلید و بویژه ملت مظلوم عربستان و خانواده داغدار ایشان در خاندان بزرگ آل نمر تسلیت میگوییم.

ثانیاً: ما ضمن محکومیت شدید این عمل غیر شرعی و غیر انسانی آل سعود ، از تمامی مجامع بین المللی،دولت های اسلامی،رسانه های آزاد و عموم امت اسلامی تقاضا میکنیم یکصدا و به دور از شعارهای تفرقه آمیز این جنایت هولناک را محکوم و بانیان این جنایت را به پنجه عدالت بسپارند.

ثالثاً : ما اعتقاد داریم اعدام وحشیانه این عالم مجاهد در حال حاضر بخشی از یک توطئه شیطانی برای تشدید تفرقه های مذهبی ،بین امت اسلام است. لذا برتمام علما،خطبا،جوانان آگاه مسلمان ، لازم است تا با هوشیاری دشمنان را در این میدان نیز ناکام گذاشته و با بصیرت و حفظ وحدت، نقشه هایشان را خنثی سازند.

ودر پایان : قابل یاد آوری به نظام آل سعود اینکه با کشتن و شکنجه کردن نمی توان مانع بیداری امت بپاخواسته مسلمان شد و به حکم لایزال الهی ، انتقام این خون های به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد و بنای کاخ های پوشالی ظالمان فرو خواهد ریخت.

وسیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
از خداوند متعال علو درجات برای آن عالم مجاهد شهید را تقاضامندیم ، و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده داغدار ایشان و ملت مظلوم تحت اسارت عربستان را مسئلت می نماییم .

سید حسین ساجدی
22/ربیع الاولی /1437

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟