بهترین یوتیوبرهای چالش غذاخوری را بشناسید + عکس

  • انتشار: ۲۲ میزان ۱۳۹۹
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 95545

یکی از محبوب ترین ترندهای ویدیویی اینترنت همان چیزی است که همه ما دوستش داریم: خوردن. موکبانگ (Mukbang یا muhk-bahng) یک واژه کره ای است به معنای تحت اللفظی «کسانی که غذا خوردنشان را منتشر می کنند». افرادی که به عنوان موکبانگ ها یا موکبانگرها شناخته می شود مقدار زیادی غذا را در برابر دوربین خورده و آن را در فضای مجازی به شکل زنده منتشر می کنند در حالی که با مخاطبان خود نیز تعامل دارند. این ترند برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در کره جنوبی در میان کانال های استریمینگ آنلاین مانند AfreecaTV رواج یافت و از آن زمان تاکنون به یوتیوب نیز سرایت کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ کانال موکبانگ برتر یوتیوب آشنا کنیم.

۱- Banzz

به عنوان یکی از پیشروهای ترند موکبانگ، Banzz نزدیک ترین نمونه به یک موکبانگر کره است. او به خاطر تواناییش در خوردن مقادیر زیادی غذا و همزمان حفظ فیزیک فوق العاده اش مشهور است. اگر چه Banzz در ویدیوهای خود به زبان کره ای صحبت می کند اما برخی به زبان های دیگر مانند انگلیسی نیز دوبله شده اند و یکی از پرطرفدارترین افراد در زمینه این ترند جذاب است.

۲- Dorothy

یکی دیگر از موکبانگرهای معروف کره ای Dorothy نام دارد که مقادیر زیادی غذا را در معده کوچکش جای می دهد. او معمولاً غذاهای کره ای خورده و ویدیوهای او اغلب دارای زیرنویس یا دوبله انگلیسی هستند. مقاومت او در برابر غذاهای تند و فلفلی شما را حیرت زده خواهد کرد.

۳- Yuka Kinoshita

این یوتیوبر ژاپنی به خاطر اشتهای سیری ناپذیرش شناخته می شود و به همین خاطر لقب oogui که در زبان ژاپنی به معنای «خورنده بزرگ» است را به او داده اند. ادعا می شود Yuka Kinoshita در یک مورد ۱۶ کیلوگرم غذا به ارزش غذایی ۱۲۰۰۰ کالری را خورده در حالی که ۵.۲ میلیون نفر از دنبال کنندگانش شاهد این کار بودند. این قهرمان زن ژاپنی دنیای موکبانگ به خاطر این توانایی خود در سریال های متعدد ژاپنی حضور یافته اما علیرغم این پرخوری ها بسیار سالم و اندامی باقی مانده است.

۴- MommyTang

MommyTang یک یوتیوبر کره ای- آمریکایی است که ترند موکبانگ را در ایالات متحده پرطرفدار ساخته است. کانال او یکی از اولین کانال اهی موکبانگ انگلیسی زبان بود که مشهور شد. او هنگام استریم ویدیوهایش بسیار جالب صحبت می کند و سه دخترش نیز در ویدیوها با او همراه می شوند. مامی تانگ گیاهخوار است و دستورالعمل پخت غذاهای گیاهی را نیز در کانال خود منتشر می کند.

۵- Keemi

Keemi یکی از موکبانگرهایی بود که خیلی زود بازی پرخوری آنلاین خود را در یوتیوب راه اندازی کرد. او یک آشپز بزرگ است و معمولاً غذاهایی که خود در خوابگاه دانشگاه یا آپارتمانش در شیکاگو تهیه کرده را در برابر دوربین می خورد. کانال او اما تنها برای استریم ویدیوهای زنده غذا خوردن نیست و در زمینه آشپزی و ولاگری در زمینه غذاها نیز فعالیت می کند.

۶- Stephanie Soo

اگر چه Stephanie Soo در عرصه موکبانگ یک تازه کار به شمار می آید اما این شهروند کره ای_آمریکایی بیش از یک میلیون کاربر یوتیوبی دارد. برگ برنده او این است که معمولاً همزمان با غذا خوردن داستان هایی حاوی تئوری های توطئه، قتل های حل نشده و داستان های ترسناک تعریف می کند.

۷- Steven Sushi

موکبانگ های Steven Sushi که در لس آنجلس تهیه می شوند پر از غذاهای اصیل آمریکایی است که بسیار مورد توجه کاربران یوتیوب قرار گرفته اند. او معمولاً خواهرش، Arie، را نیز به عنوان مهمان در ویدیوهایش دارد.

۸- Quang Tran

Quang Tran یک یوتیوبر ویتنامی- کانادایی است که کانالش بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دارد. او به خاطر لذت واضحی که از غذا خوردن می برد، لبخند بزرگی که هیچگاه محو نمی شود و دستورالعمل های غذایی که با بینندگانش به اشتراک می گذارد شناخته می شود.

۹- BenDeen

BenDeen نیز یک یوتیوبر ترند موکبانگ است که در آمریکا بزرگ شده اما اکنون در کره جنوبی زندگی می کند. تماشای ویدیوهای او شبیه این است که با دوستتان در حال تفریح و خوشگذرانی هستید. او به شدت به پیتزا علاقه داشته و بهترین موکبانگر پیتزا به شمار می آید.

۱۰- Boki

Boki نیز آخرین یوتیوبر ترند موکبانگ است که در اینجا معرفی می کنیم. او نیز یک موکبانگر کره ای است که ویدیوهایش طرفداران بسیاری دارد.

منبع: روزیاتو

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟