معرفی بهترین مارک رنگ مو برای زنان

  • انتشار: ۱ دلو ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 75108

اگر این روزها به قصد خرید رنگ مو سری به لوازم آرایشی های سطح شهرها بزنید با انبوهی از اطلاعات و مارک ها و برندهای مختلف رنگ مو روبرو می شوید و اگر از قبل اطلاعاتی در مورد رنگ و مارکی که می خواهید خرید کنید، نداشته باشید با دیدن این همه برند و مارک به کلی گیج و سردرگم خواهید شد. سوالاتی که در فروشگاه لوازم بهداشتی آرایشی سراغ تان می آید از قبیل رنگ چی بخرم؟ آیا رنگ ایرانی بخرم یا خارجی؟ یک رنگ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ اصلا رنگ مویی وجود دارد که آسیب رسانی کمتری به موها داشته باشد؟ تنها نمونه های کوچکی هستند که برای دانستن شان بهتر است از قبل اطلاعاتی در مورد شان کسب کنید. این مقاله نیز می تواند در انتخاب بهترین مارک رنگ مو یاری تان کند.

انواع رنگ مو

قبل از اینکه بتوانیم بهترین مارک رنگ مو را معرفی و انتخاب کنیم باید اطلاعاتی در زمینه رنگ ها داشته باشیم . رنگ مو ها به طور کلی به دو دسته رنگ های موقت و رنگ های دائمی تقسیم می شوند. معمولا رنگ موهای موقت اشکال مختلفی از جمله اسپری، شامپو، محلول، ماژیک و پودر فشرده دارند که قابلیت نفوذ به ساختمان مو را نداشته و بصورت پوششی روی خارجی ترین لایه مو باعث ایجاد تغییر رنگ مو می شوند و معمولا پس از یک تا چندبار شستشو پاک می شوند .

بهترین مارک رنگ مو

اما نوع دوم رنگ های مو که دائمی هستند و متداول ترین شیوه رنگ کردن مو میان بانوان و البته آقایان می باشد و بوسیله موادی که در ترکیباتش به کار رفته قابلیت نفوذ به به عمق ساقه مو یعنی کورتکس مو را دارد .

معیارهای انتخاب رنگ مو

از آنجایی که رنگ کردن مو جزو اولین ابزارهای تغییر و ایجاد جذابیت در میان بانوان می باشد پس بیشترین مصرف را نیز دارد به همین دلیل انتخاب رنگ موی خوب کار آسانی نخواهد بود. اولین نکته ای که باید به آن توجه باشید است که باید میان رنگ پوست و اندام و رنگ چشم و کوتاهی و بلندی موهای خود تناسب برقرار کنید و مهم است بدانید که داشتن یک رنگ موی خوب و جذاب ارتباط مستقیم و موثر با فاکتورهایی که یاد کردیم دارد.

نکته دیگری که حتما حتما باید به آن توجه داشته باشید تناژ و پایه رنگ موهای خودتان هست. چرا که رنگی که روی کاتالوگ انتخاب کرده اید با تصویر ذهنی شما به محض استفاده از رنگ تفاوت خیلی چشمگیری خواهد داشت چون رنگ های روی کاتالوگ همه روی تارهای موی دکلره و بی رنگ شده است و اگر موی شما با پایه رنگ متفاوت از مدلی که روی کاتالوگ دیده اید می باشد به هیچ وجه انتظار تشابه رنگی را نداشته باشید به همین دلیل اگر بصورت خیلی حرفه ای می خواهید رنگ موهایتان را عوض کنید حتما با یک کارشناس یا آرایشگر در زمینه تناژ و پایه رنگی موجود و رنگ انتخابی تان صحبت کنید.

در انتخاب رنگ مو حتما باید به برند آن توجه کنیم؟

از آنجاییکه رنگ مو یکی از مواردی است که سرانه مصرف بالایی دارد شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در این زمینه دست به کار شده اند و به تولید رنگ مو پرداخته اند. آنچه که واضح است این است که این شرکت های تولید کننده ملزم به رعایت استانداردهای داخلی و خارجی هستند و شاید بتوان گفت که برند نقش مهمی در کیفیت رنگ مو ندارد ولی از آنجایی که برای هر فردی سلامت و کیفیت مو مهمتر از هر چیزی است طبیعی است که به دنبال بهترین مارک رنگ مو باشیم و گذشته از آن اگر موهای شما نیاز مداوم به رنگ مو داشته باشد پس قطعا به دلیل مقادیر زیاد مواد شیمایی در رنگ های مو آسیب های جدی به مو وارد می شود و موجب تضعیف و شکنندگی تارهای مو و حتی ایجاد حساسیت های پوستی و بیماری های تنفسی می شود. با توجه به دلایلی که گفتیم و مراقبت بیشتر از موهایمان لازم است به چند نکته توجه کنیم:

بهترین مارک رنگ مو، رنگی است که ماندگاری بالایی دارد

سفید شدن موها در کنار دلایل آرایشی و ایجاد تغییر جذاب از مهم ترین دغدغه های بانوان بوده است که باعث تجدید رنگ موها و استفاده از رنگ بصورت پیاپی می شود پس باید رنگی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد و درخشان و تازه و خوشرنگ به نظر برسد. در این خصوص شرکت کالرنچرالز گارنیه رنگ هایی را تولید کرده که که تا مدت زیادی شفافیت و تازگی را روی موهای رنگ شده نشان دهد و بسیار مناسب برای کسانی است که در منزل موهایشان را رنگ می کنند. در میان مارک های ایرانی رنگ مو که ماندگاری بهتری داشته باشد نیز می توان به مدیا اشاره کرد که با فرمولاسیون غنی سازی شده از ویتامین c رنگ دانه های عمیق با ماندگاری بالایی تولید کرده است.

بهترین مارک رنگ مو حاوی مواد مغذی و طبیعی برای موهاست

اکثر عزیزانی که موهایشان را بصورت مداوم رنگ می کنند با مشکلات زیادی در رابطه با سلامت موهایشان روبرو هستند به همین دلیل پیشنهاد ما به شما انتخاب برندی برای موهای شماست که در ترکیبات خودش مواد مغذی و طبیعی داشته باشد تا از آسیب دیدگی بیشتر موهایتان جلوگیری کند. از میان برندهای ایرانی رنگ مو رنگ موی دوبینا چون حاوی روغن نارگیل و روغن زیتون است شاید انتخاب مناسبی باشد رنگ موی بلکا نیز حاوی کراتین است که نقش مهمی در بازگرداندن سلامتی به موهایتان دارد.

بهترین مارک رنگ موی ایرانی

در میان برندها و مارک های مطرح رنگ موی ایرانی که توانسته اند رنگ های خوب و با کیفیتی عرضه کنند می توان از برندهای آتوسا، مارال، دوماسی و دنی وان نام برد. که ما به معرفی دو مارک آتوسا و مارال بسنده می کنیم که می تواند شما را در انتخاب بهترین مارک رنگ مو یاری کند

رنگ موی آتوسا

رنگ موی آتوسا به دلیل غلظت و تراکم بالای رنگ دانه ها می تواند به خوبی موهای سفید و خاکستری را پوشش دهد و کاملا پایدار است علاوه بر آن حاوی کراتین و روغن های گیاهی و نرم کننده و ویتامین c نیز می باشد.

رنگ موی مارال

برند آرایشی مارال را می توان یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید بهترین مارک رنگ مو دانست بطوریکه که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را خواهد داشت.

نکته پایانی در انتخاب بهترین مارک رنگ مو میزان هزینه ای است که می توانیم انجام دهیم که قطعا انتخاب محصول ایرانی با کیفیت می تواند هم کمک به اقتصاد خانواده و هم کمک به اقتصاد کشورمان باشد.